[A fost odată în digital] Cora Diaconescu: Slide-urile cu propunerile pentru mediul digital erau la final, trecute la “nice to have”, dar nicicum și niciodată “must have”

[A fost odată în digital] Cora Diaconescu: Slide-urile cu propunerile pentru mediul digital erau la final, trecute la “nice to have”, dar nicicum și niciodată “must have”

În 2010, în plină criză financiară, să prinzi un internship în agenții precum McCann se simțea de parcă ai fi câștigat la Lotto. De asta, atunci când s-a ivit oportunitatea, Cora Diaconescu a acceptat-o cu inima deschisă și cu speranța că, dacă dă tot ce are mai bun, acesta va fi începutul carierei ei în digital. Visul Corei a devenit realitate, iar acum, după toată experiența acumulată în domeniu după toți anii de muncă, încă face magie digitală din rolul de Managing Partner al Bad Habits Agency.

Era anul 2010, contextul era unul extrem de neplăcut, deja de un an eram în plină criză financiară, se tăiau toate bugetele, se făceau concedieri masive în toată industria, se reduceau cheltuielile iar șansele să reușești să găsești un loc de muncă în agenție erau extrem de mici, mai ales dacă nu aveai deloc experiență în CV, așa cum eram eu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related