Lidl România și agenția Mullen revin și anul acesta în online alături de Chef Florin Dumitrescu și familia sa și lansează o nouă campanie, denumită Chef de BIO. Campania are în centru o producție video realizată direct în bucătăria familiei Dumitrescu, unde alimentația echilibrată și atitudinea pozitivă ne arată că cheful de BIO este rețeta perfectă pentru o viață trăită în armonie.
În cadrul noii campanii, familia Dumitrescu dezvăluie rețete gustoase, insight-uri din bucătărie și momente de ASMR din procesul de pregătire al preparatelor, ce sunt asezonate cu voia bună și dinamica membrilor familiei. Acestea sunt ingredientele campaniei ce au dat naștere nu numai unei demonstrații culinare, dar și unui îndemn către o alimentație echilibrată și către prezentarea beneficiilor consumului de produse BIO. Toate acestea sunt presărate cu nelipsitul umor al lui Chef Florin Dumitrescu.
Campania promovează stilul de viață BIO atât printr-un serial online, disponibil pe canalul de YouTube @LidlRomania, cât și în mediile tradiționale. Astfel, spotul TV îi are ca protagoniști pe membrii familiei Dumitrescu și prezintă oferta produselor din gama BIO Organic de la Lidl România.
„Noua campanie face parte din platforma de comunicare a gamei de produse BIO Organic care, în ultimii doi ani, s-a bucurat de un adevărat succes și a tradus iubirea, respectul, simțul umorului și grija față de cei dragi într-un stil de viață sănătos, prin două sezoane ale serialului BIO cu Tine. Prin abordarea de anul acesta, continuăm să vorbim despre gama noastră BIO Organic și despre avantajele produselor certificate ecologic, într-o manieră relaxată, direct din casa familiei Dumitrescu. Chef de BIO vine cu multe momente distractive și provocări, dar și cu rețete noi semnate de Chef Florin Dumitrescu, iar noi invităm pe toată lumea să urmărească noul serial pe contul nostru de YouTube”, a spus Oana Radu, Marketing Director Lidl România.
„Alături de Lidl și de familia Dumitrescu am pregătit o nouă campanie pe măsura poveștii care ne leagă. Este al treilea an în care arătăm împreună ce presupune un stil de viață sănătos și care sunt avantajele produselor BIO. Anul acesta am continuat în aceeași manieră autentică, în care produsele BIO sunt integrate natural, iar rezultatul a fost cel așteptat”, declară Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.
Echipele implicate în campanie:
Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Alice Tomescu (Marketing Specialist), Alina Simion (Digital Specialist), Raluca Nistor (Social Media Specialist).
Mullen România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Alex Macsoda (Art Director), Mircea Solomiea (Graphic Designer), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Account Manager), Cristi Lupu (Account Executive).