Decembrie nu mai este luna surprizelor. A fost detronata de mult de octombrie, fara drept de apel si fara sansa de a reveni pe locul intai. Nu va grabiti sa trageti concluzii. Nu ma gandeam la cadouri ascunse sub un brad asternut mai devreme decat ii spune timpul si nici premii castigate la promotii sau alte evenimente cu care ne asalteaza marketerii in perioada sarbatorilor. Publicitarii au avut grija in acest an sa ne scuteasca de plictiseala si sa ne faca sa ne asteptam in fiecare clipa la ceva nou.
Pana nu de curand incepusem sa ma feresc a-mi deschid e-mailul de dimineata. Dar nu scapam nici asa. Cam la una din doua intalniri cu un publicitar sau o data pe saptamana mai primeam un semn ca se anunta o noua plecare. Ei bine, da. Octombrie ne-a impodobit cu zeci de plecari ale unor persoane cheie din agentii importante, catre destinatii cunoscute sau inca aflate sub semnul intrebarii. De la oameni de creatie, la strategi, la oameni de PR si pana la cei de client service. Chiar mai mult de atat. Si managing directori. Si fara sa vrei nu poti sa nu iti pui intrebarea: ce s-a intamplat acum dintr-o data, de ce tocmai acum? Este oare un virus ce se transmite extrem de rapid si fara antidot, ne e frica sa intram in Uniune in formula actuala? Glumesc. Si totusi... ceva se intampla.