LINKSET extinde piata comunicarii outdoor cu noile modalitati de afisaj trivision.

In clipa in care spatiile de afisaj outdoor sunt un subiect extrem de controversat, LINKSET aduce in prim plan panourile trivision, extinzandu-si reteaua in Bucuresti. Firma de panotaj stradal vine in ajutorul clientilor sai oferind noi locatii outdoor in puncte centrale.

"Am adus pe piata romaneasca solutia atat eficienta dar si eleganta pentru panotajul stradal conventional. Majoritatea imaginilor statice din spatiul urban raman neobservate de trecatori in schimb afisajele dinamice atrag atentia si stimuleza o buna memorare", declara Ovidiu Ilie, directorul firmei. LINKSET isi propune sa creeze o retea premium de spatii urbane de afisaj eficient si atractiv, atat pentru clienti cat si pentru consumatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related