Pe 26 octombrie, a avut loc conferinta anuala a grupului Leo Burnett Romania. Deja devenite traditie, conferintele anuale Leo Burnett analizeaza in amanunt anul ce a trecut si stabilesc obiectivele si actiunile pentru anul urmator. Anul acesta, tema celei de-a sasea conferinte a fost GRUPUL Leo Burnett.
"Intr-o piata in crestere, cu din ce in ce mai multe si mai diverse proiecte, venite de la din ce in ce mai multi clienti ce isi doresc sa lucreze cu cea mai buna agentie din tara, solutia pentru o crestere sanatoasa se impune de la sine. Nevoile diversificate ale brandurilor de care ne ocupam, specializarile din ce in ce mai diferite pe care acestea le reclama, dar si cresterea importanta a numarului de colegi din fiecare an ne determina sa venim cu o solutie de grup. Un grup Leo Burnett cu aceeasi misiune de a fi cea mai buna organizatie de comunicare din Romania, insa cu structuri care sa se dedice mai bine si mai indeaproape nevoilor de comunicare ale marcilor si clientilor nostri, dar si care sa genereze climatul de care avem nevoie. Distantele dintre lideri si cei pe care ii conduc vor deveni mult mai mici. Toate aceste structuri vor fi conduse de «purtatori autorizati de vis» iar asta va duce atat la cresterea si dezvoltarea unor noi lideri in cadrul grupului, cat si raspandirea contagioasa a «visului» ", declara Ioana Iordache, CEO al grupului Leo Burnett Romania.