Cele mai interesante titluri din Martie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Martie, pe WeInvent.ro

Traim timpuri unice, in care navigam fara busola. Lumea noastra se misca parca din toate incheieturile, iar foarte multe paradigme se rescriu din alergare. Este acest razboi ilogic si nedrept din Ucraina cel care a inchis pandemia? Dar cum asa? Si razboiul cine-l inchide?

In toata aceasta nebunie, o singura concluzie este clara la nivel de business, inclusiv in Comunicare: “Adapteaza-te sau vei disparea!” Asta spun tot mai multe din realitatile pe care le intalnim, in fiecare zi. Pana cand sa ne lasam tot mai profund cuprinsi de teama, sa vedem cum ne-a fost luna Martie, pe WeInvent.

„Ce facultate urmez, încotro mă îndrept?”, „Să aleg o facultate din afara țării sau să rămân în România?”, sunt unele dintre cele mai frecvente întrebări pe care liceenii și le adresează lor înșiși sau în discuțiile cu părinții, prietenii sau mentorii.

Alegerea e cu atât mai dificilă când te cuprinde mirajul studiului în străinătate, dar, parcă ai rămâne și în țară, pentru că știi că nu poți lăsa în urmă prietenii de aici, familia, tot ce înseamnă „acasă”.

„Best of both worlds” există, din această toamnă, pentru absolvenții de liceu care vor să urmeze o carieră în management, la BiSM (Bucharest International School of Management): au parte de o experiență internațională, cu diplomă din UK, know-how local și cursuri predate de profesori din întreaga lume, în limba engleză. Totul despre obiectivul de a „construi” o facultate ca în afară, în România, bazată pe studiul practic, într-un interviu exclusiv pentru WeInvent, cu Laura Lăzărescu, Managing Director BiSM. Un interviu de Andreea Retea.

Antreprenor creativ, fondator al agenției de comunicare Fennec și al The Nature Project, precum si co-fondator Yoga City, lucreaza de peste 12 ani in comunicare. Mia Munteanu si-a inceput cariera la Mediafax, a continuat cu Headvertising, Cohn & Jansen JWT, Philip Morris, Advice Students si Marks. Am descusut-o pe Mia despre lansarea Fennec, pandemie, teluri, precum si despre pasiunea pentru publicitate. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Undeva în străfundurile undergroundului stă ascuns un tip cu barbă, care iese la lumină doar când vede lumina de la suprafață, cea de pe scena concertelor. E înarmat cu arme primitive, memorie, bun simț și aparat foto. Uneori atacă în gașcă. Victimele și le alege în special din zona muzicii indie, netrecută prin furcile caselor de discuri, aia mainstream o lasă pentru restul presei, radiourilor și televiziunilor, care, zice el, sunt destule. Numele său e Răzvan Patachi, fară ț. De câțiva ani se ocupă de site-ul său criticeyez.com. Dar e de reperat și pe celelalte canale ale sale unde e la fel de activ, cum ar fi FB. Un interviu in exclusivitate pentru WeInvent.

Acum cand suntem in fata unei schimbari de standarde, in materie de leadership, la nivel mondial, acum cand avem acest razboi castigat “invers” de Ucraina, pentru ca este de partea cea buna a fortei dar si pentru ca are o comunicare mai buna, vor fi priviti altfel comunicatorii profesionisti, agentiile cu experienta autentica? Vor exista oare consecinte pentru Romania ale acestei schimbari de standarde?  Vor mai conta atat de mult premiile de carton? Acestea sunt cateva dintre intrebarile pe care le-am adresat zilele trecute lui Dan Petre, Director de Cercetare @ D&D Research si Profesor @ SNSPA. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Imbina cei peste sapte ani de experienta ca jurnalist si cei peste cinci ani in comunicare pentru a indentifica cele mai bune oportunitati de abordare in proiecte de comunicare provocatoare si in conceperea organizarea de evenimente, a crea si a implementa strategii de comunicare, precum si pentru a genera continut relevant in presa generalista si de nisa – PR. Pasionata de domeniul cultural inca din facultate, in timp, Ana-Maria Onisei a transformat cultura nu doar intr-o profesie, ci intr-un adevarat stil de viata.

Am vorbit despre pasiunea pentru comunicare, inceputuri in cariera, precum si pandemie, am mers in profunzimea PR-ului cultural si am cotit-o atat catre business, cat si un pic spre viata personala. Rezultatele, intr-un interviu amplu, care speram sa va placa. Un interviu de Romanita Oprea.

De cand nu mai e Vanghelie la sectorul 5, treburile s-au schimbat masiv. S-a cam terminat cu vanghelioanele si anagramismele, au inflorit semne de circulatie, cat n-a avut bucuresteanul neam de neamul lui pe metru patrat, iar mai nou s-a lasat si cu putina cultura. Ce se intampla? Statiile de autobuz si tramvai au fost tapetate cu adevarate lectii de istorie si de literatura. Cat stai sa vina mijlocul, poti sa afli cat de viteaz a fost Mihai sau ce biserici a ctitorit Matei Basarab. Dar lucrurile nu se opresc aici, pentru ca lectiile se intind si catre inventatori, scriitori si mari oameni ai tarii, nu musai din sectorul 5, ci, din Romania cat a fost ea de intinsa. Articolul integral aici.

Diana Maria Voicu, Senior Learning Architect @ MMM Consulting & Presedinte @ Initiativa Romania este cea care a produs cea mai vie, intensa si tulburatoare declaratie, in campania aniversara WeInvent “For the love of ideas”. Prin urmare, a fost placerea noastra sa-i luam un interviu, invitand-o sa ne vorbeasca despre una dintre temele cele mai fierbinti ale momentului, anume Leadership-ul. In contextul razboiului din Ucraina, este aproape evident ca paradigma se va schimba accelerat si in acest domeniu.

Pentru acest interviu, am intalnit-o pe Diana la Little London International Academy, unde era implicata intr-o campanie de donare de sange, de-aici decorul si zgomotele din fundal, pentru ca am filmat intr-o scoala. Pana la urma, asa credem ca-i sta bine unui formator de leaderi, sa dea exemplu personal si prin implicari sociale, in putinul timp care-i mai ramane disponibil. Traversam niste timpuri unice, ar fi bine sa le traim ca atare! Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Vestea buna ar fi încheierea ostilitatilor de la Rasarit. Vestea proasta e ca, asa cum razboiul a fost solutia tactica de iesire (onorabila?) din pandemie, si pentru iesirea din razboi e nevoie de o nouă manevra tactica. Pana atunci, fara pic de propaganda si fara nici un parti-pris geopolitic, realitatea financiara este rece si foarte cinica. Un articol de Cezar Baciu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related