Cohn&Jansen | Ashley&Holmes comunica exigentele Internetics

In lunile octombrie si noiembrie se desfasora campania de advertising a editiei a sasea a Festivalului Internetics. Anul acesta, concursul a fost restructurat in trei competitii distincte, cu juriu propriu, fiecare adresandu-se unor forme diferite de comunicare si exprimare in spatiul virtual. Campania a fost realizata de Cohn&Jansen | Ashley&Holmes pe un brief Millenium Communications.

Obiectivul principal al campaniei a fost acela de a sublinia noutatile editiei de anul acesta. "La ultimele 2 editii, comunicarea Internetics vorbea despre standardul oferit de castigatori in raport cu piata. Mesajul campaniei - Nu face site-uri cu necunoscuti! - era adresat in principal clientilor, care gaseau in festival singurul reper pe piata de comunicare digitala din Romania. Incepand cu acest an, Internetics isi propune mult mai mult: sa ridice standardele Internetului romanesc. Cum? Prin profesionalizare, ca festival si prin atitudine, ca brand. In primul rand, ca "produs", a devenit un festival specializat, raportat si jurizat international, cu trei sectiuni care apreciaza mai acurat valoarea exprimarii in spatiul virtual romanesc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related