Cinci tentații ale unui CEO - Patrick Lencioni | Editura Litera, 2015

Cinci tentații ale unui CEO - Patrick Lencioni | Editura Litera, 2015

Atunci când lucrurile merg prost pentru o organizație, cel care ar trebui să-și asume în primul rând vina este CEO-ul. Dar câți dintre lideri au curajul de a face acest lucru, analizându-și comportamentul managerial pentru a descoperi și înlătura disfuncțiile?

Patrick Lencioni folosește o modalitate simplă și convingătoare pentru a descrie câteva tipare de comportament ce le pun probleme conducătorilor de organizații mai mici sau mai mari, din diferite domenii de activitate, arătându-le care sunt principalele cauze ale eșecului și oferindu-le un model de autoevaluare ce îi va ajuta să devină lideri și manageri mai buni. 

Tentația 1: Alegerea statutului în locul rezultatelor
Tentația 2: Alegerea popularității în locul responsabilității
Tentația 3: Alegerea certitudinii în locul clarității
Tentația 4: Alegerea armoniei în locul conflictului
Tentația 5: Alegerea invulnerabilității în locul încrederii

 

Cartea a apărut în România la Editura Litera.

 

Info:

Titlul original: The Five Temptations of a CEO
Ediția 2015, broșată 
Dimensiuni: 140 x 200
144 pagini
ISBN: 978-606-741-354-0

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related