Morphy Richards obține creșterea percepției imaginii sale de brand cu peste 7% și un CTR de 4%, de opt ori mai mare decât media categoriei. Sunt rezultatele campaniei „Breakfast in bed”, care a folosit sistemul unic Social Display dezvoltat de ProductLead și Ringier România. Un brand introdus în 2021 pe piața românească, Morphy Richards a câștigat mai mult loc în mintea consumatorilor printr-o campanie de conținut quality, pe site-urile din regia Ringier România, care a generat peste 1,2 milioane reach în paid media și 3.800 de interacțiuni.
Social Display este o soluție inovatoare de display advertising și influencer marketing. Accentul este pus pe valorificarea materialelor create de influenceri pe rețelele de socializare și transformarea lor în formate de display advertising. Autenticitatea influencerilor, via ProductLead, și distribuția celei mai mari retea de site-uri din piață – Ringier România – sunt puse, astfel, în folosul companiilor care au nevoie să ajungă la publicul lor.
Campania „Breakfast in bed” s-a derulat cu ajutorul a opt micro-influenceri care au promovat electrocasnicele mici pentru micul dejun – prăjitoare de pâine, fierbătoare, cafetiere, și alte produse din portofoliul Morphy Richards. Materialele create de micro-influenceri au adus în prim-plan produsele brandului într-un mod autentic și au generat interacțiuni firești, naturale, cu cei care îi urmăresc. Cele peste 50 de postări ale influencerilor au fost transformate ulterior în numeroase formate publicitare de echipa de creație Ringier România. Pe parcursul campaniei, aceste materiale au rulat pe site-urile Ringier și au adus un CTR de 4% și un Brand Lift de 7%, adică o îmbunătățire semnificativă a percepției brandului pentru publicul expus la campanie.
Social Display îmbină tehnologia de top și puterea creativă a influencerilor într-o soluție eficientă. Aceasta agregă postările și le transformă în vectori de transmitere a mesajului de brand sub forma unor zeci de creații de display advertising. În plus, opțiunile avansate de targetare permit campaniilor să ajungă la audiențele potrivite în funcție de afinități sau date demografice. Social Display oferă segmentări precise ale audiențelor și utilizarea acestora pentru optimizarea și personalizarea conținutului site-urilor. Eficiența campaniilor se datorează unui mix între calitatea materialelor promovate și analizele detaliate, disponibile în timp real în platforma ProductLead.
„Morphy Richards, brandul britanic de electrocasnice cu o tradiție din 1936, și-a creat o reputație de a lucra peste tot în lume cu cei mai creativi și vizionari parteneri care reușesc să scoată în evidență campaniile noastre de marketing digital. Inovația face parte din ADN-ul brandului, iar soluțiile tehnologice integrate oferite de Social Display s-au ridicat la nivelul așteptărilor, reușind să creștem brand awareness-ul și să devenim într-un timp scurt un brand cool, aspirațional, în categoria electrocasnice mici. Pentru noi este un game changer care deține tehnologia de a targeta audiența noastră și de a duce conținutul creativ dincolo de platformele social media sau de display”, a declarat Anca Tănăsescu, Marketing Manager Morphy Richards România.
În cadrul campaniei „Morphy Richards - Breakfast in bed”, Ringier România a asigurat creația și distribuția de special publisher ads – formate mobile și interactive – către audiențele sale, alături de segmentarea și prelucrarea datelor corespunzătoare acestor audiențe pentru o targetare eficientă. ProductLead a oferit tehnologia integrată, care a facilitat generare a conținutului prin intermediul micro-influencerilor atent selectați, înglobarea acestuia în formate caracteristice publisher ads și monitorizarea constantă a metricilor pentru a obține cele mai bune rezultate.
Social Display, soluția dezvoltată de Ringier România și ProductLead, este îmbunătățită constant pentru a profita la maximum de posibilitățile mediului online și a îmbina cele mai avansate metode de targetare și analiză a campaniilor. Misiunea acestei soluții este de a ajuta clienții publicitari să creeze o legătură directă și autentică cu fanii și audiențe fidele, care pot fi utilizate pe termen lung.
Mai multe informații despre capabilitățile Social Display, precum și detalii despre oferte pot fi obținute prin intermediul agenților de vânzări Ringier România sau prin echipa ProductLead.
Brandul Morphy Richards a început extinderea către Europa de Est la începutul anului 2021, România fiind una dintre primele destinații. În Marea Britanie, conform producătorului, peste 90% dintre casele britanice folosesc produsele sale pentru o varietate largă de activități, de la coacerea perfectă a pâinii și călcarea hainelor până la pregătirea supelor delicioase și igienizarea podelelor. Morphy Richards include o gamă variată de produse, de la aparate de gătit, cafetiere, fierbătoare, roboţi de bucătorie şi prăjitoare de pâine, până la aspiratoare verticale, aparate de curăţat cu aburi, fiare şi staţii de călcat.
Cu o distribuție mare și pe piața mondială, produsele Morphy Richards ce acoperă o varietate de categorii de aparate de uz casnic se regăsesc în multe case din jurul lumii. În fiecare an, peste 5 milioane de produse Morphy Richards sunt vândute, o realizare ce a dus brandul la o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de dolari.
Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.
ProductLead este o platformă Product Experience pentru Social Commerce, ce ajută brandurile de comerț electronic și retail tradițional să creeze experiențe de produs autentice și să le livreze la scară largă, din doar câteva clickuri, pe toate canalele de comunicare disponibile, pentru a genera creșterea vânzărilor. ProductLead automatizează procesul de generare, agregare și distribuire a conținutului generat de brand advocates, astfel încât brandurile să îl folosească pentru a crea experiențe de produs relevante și semnificative pentru utilizatori.