Mic tratat de manipulare pentru uzul oamenilor cinstiţi - Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois | Editura Polirom, 2016

Mic tratat de manipulare pentru uzul oamenilor cinstiţi - Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois | Editura Polirom, 2016

Cum poti determina pe cineva sa faca ceea ce doresti tu sa faca? Raspunsul psihologilor sociali e simplu: nu trebuie nici sa ai putere de seductie, nici sa fii un geniu al persuasiunii sau sa detii o pozitie de forta, ci doar sa cunosti si sa aplici anumite tehnici de manipulare. Vom intelege aceste tehnici citind povestea plina de umor a doamnei O. Viata ei este o adevarata drama, deoarece nu e in stare sa recunoasca si sa contracareze incercarile de manipulare ale celor cu care intra in contact zi de zi, de la vinzatori pina la cersetori. Situatiile in care doamna O. cade victima manipulatorilor din jurul ei le permit autorilor sa prezinte strategiile cu ajutorul carora putem obtine de la alte persoane lucruri cu care altminteri ele nu ar fi niciodata de acord. Revizuita si completata la aceasta editie cu un capitol despre manipularea de masa folosita in marketing, cartea a fost reeditata de mai multe ori in Franta si tradusa in peste zece limbi.

 

Robert-Vincent Joule este profesor universitar si conduce Laboratorul de Psihologie Sociala al Universitatii din Provence.
Impreuna, Robert-Vincent Joule si Jean-Leon Beauvois au mai publicat Soumission et ideologies (1981), A radical dissonance theory (1996) si La soumission librement consentie (1998).

Jean-Leon Beauvois este profesor universitar si cercetator in psihologie clinica la Paris, Nancy, si in psihologie sociala experimentala la Nancy, Caen, Grenoble, Nisa. Impreuna, Robert-Vincent Joule si Jean-Leon Beauvois au mai publicat Soumission et ideologies (1981), A radical dissonance theory (1996) si La soumission librement consentie (1998).

 

 Video: Interviu cu autorii despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

Titlul original: Petit traité de manipulation à l'usage des honnêtes gens 
Ediția 2016, broșată
Traducător: Nicolae-Florentin Petrisor
Dimensiuni: 135x200
312 pagini
ISBN: 978-973-46-6173-2

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related