Plecarea brandurilor din Rusia ne-a amintit din venirea lor in Romania, acum 32 de ani. De lipsa lor din comunism si vraja de dupa Revolutie, de prima Cola si prima pereche de Adidas, de aglomeratia nebuna de la deschiderea primului McDo in oras, de obsesia de a le avea, de fascinatia pe care au suscitat-o asupra noastra, devenind sinonime cu dorintele cele mai intense si, da, fix ca cel mai patetic cliseu al reclamei, cu gustul fericirii. Unii ar spune ca intre timp vraja a mai trecut, altii ar spune ca, din contra, noile generatii sunt mai obsedate de branduri decat cei care le-au asteptat in comunism.
[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: