SocialPedia 36: Ce trebuie să știi despre Influencer Marketing în 2022, cu Robert Feraru, Mihnea Ratte şi Sergiu Penciu

SocialPedia 36: Ce trebuie să știi despre Influencer Marketing în 2022, cu Robert Feraru, Mihnea Ratte şi Sergiu Penciu

"Influencer Marketing în 2022" este tema ediției 36 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 5 aprilie 2022, de la ora 18:30.

Speakerii acestei ediții sunt: Robert Feraru, Social Media Manager @ Kooperativa 2.0, Mihnea Ratte, fotograf și Sergiu Penciu, Profesor de Educație Financiară.

La această ediție SocialPedia discutăm despre ce presupun campaniile de Influencer Marketing în 2022, atât în viziunea creatorilor de conținut, cât și în viziunea oamenilor din agenții. Sunt informații prețioase, pe care orice specialist în comunicare online trebuie să le cunoască. Robert Feraru oferă perspectiva specialistului care implementează campanii de Influencer Marketing, în timp ce Mihnea Ratte vine cu perspectiva fotografului în campanii cu influenceri.

Marketerii vor mări bugetele alocate campaniilor cu influenceri în 2023, conform grin.co. 60% dintre specialiști susțin și că cel mai eficient tip de conținut pentru brandurile lor este cel generat de influenceri. Iar consumatorii încep să urmărească din ce în ce mai mult creatori de conținut care arată ca oameni "obișnuiți".

Personalizarea, diversitatea, egalitatea și incluziunea sunt cuvintele care caracterizează campaniile de Influencer Marketing în 2022. Invitații SocialPedia 36 vor aborda toate aceste aspecte.

Apoi, participanții sunt invitați la o discuție despre educație financiară cu Sergiu Penciu, în care învață să economisească și să se descurce într-o lume care se schimbă rapid.  Iar antreprenorii, freelancerii, influencerii, dar și angajații vor primi trucuri utile despre cum să-și administreze veniturile.

România se află pe ultimul loc în Europa în ceea ce priveşte educaţia financiară. Doar 1 din 5 români are o înţelegere destul de bună a produselor financiare (conform agenţiei de rating Standard & Poor’s), faţă de 1 din 3 cetăţeni globali. Rata de educație financiară în România este de 21% față de 52% media din UE și 65% în țările nordice, scriu cei de la Scoaladevalori.ro.

La SocialPedia 36, vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • În ce punct se află industria de Influencer Marketing în 2022?
  • Cum arată o colaborare eficientă între un influencer și un client?
  • Cum se implementează o campanie de Influencer Marketing? Cum se stabilesc obiectivele și calendarul editorial?
  • Ce trebuie să știe cei care vor să devină influenceri?
  • Cum economisești bani într-o lume aflată în continuă schimbare?
  • Cum îți administrezi veniturile dacă nu sunt fixe (ești antreprenor, freelancer)?
  • Tips & tricks despre educația financiară.

"În 2022, se vorbește foarte mult despre autenticitate în campaniile de Influencer Marketing. Iar atât creatorii de conținut, cât și agențiile trebuie să se adapteze. Cum se implementează "ca la carte" o campanie cu influenceri, ce funcționează, ce nu funcționează? Sunt întrebări la care invitații noștri cu experiență vor răspunde pe 5 aprilie 2022, la eveniment. Apoi, ne-am gândit să îi provocăm pe participanți la o discuție despre educația financiară, atât de necesară, indiferent de domeniul de activitate. Cu siguranță vor primi informații prețioase.”, declară organizatorii evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac online.    

Speakeri:

Robert Feraru - Managing Partner& Social Media Manager @ Kooperativa 2.0

Robert Feraru este specialist în jurnalism și științele comunicării cu experiență în realizarea și optimizarea strategiilor de comunicare, monitorizarea competitorilor și managementul comunităților. Coordonează departamentul de social media din cadrul agenției Kooperativa 2.0 format din 10 persoane și a pregătit peste 70 de branduri pentru a se poziționa corect în mediu digital oferind servicii de consultanță sau susținând workshop-uri pentru acestea.

Mihnea Ratte - fotograf

Mihnea Ratte este fotograf de peste 15 ani, dar și-a început cariera ca jurnalist. De când a descoperit camera foto, noul lui scop în viață a fost să arate celor din jurul lui cum și ce vede el. Așa a ajuns să spună despre el că este fotograf fericit, pentru că în fiecare zi face ce îi place. Crede că, atât în fotografie cât și în crearea de conținut, important este să transmiți ce simți.

Sergiu Penciu - Profesor de Educație Financiară

Sergiu Penciu este absolvent de jurnalism cu master în publicitate și doctorat în inginerie și management. Pasionat de tot ceea ce vine din zona de educație financiară și digitalizare. Profesor de Educație Financiară și Supervizor Digital Engagement în cadrul BCR cu veleități antreprenoriale printre care amintim cel mai nou proiect al sãu, Lădița cu Bunătăți, Sergiu este o persoană pragmatică și plină de energie care caută mereu să dezvolte idei și să investească în acestea. Cu peste 5.000 de persoane care au participat la workshopurile sale de Educație Financiar Antreprenorială, crede că poate schimba mentalități și că educația stă la baza tuturor acțiunilor care ne pot face viața mai simplă. Ideea fără acțiune rămâne doar un vis frumos.

Powered by Lidl România
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

De 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 14 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related