Campanie națională ETi: ”Construiești sau biciclești, premii de la Supereroul Milk Burger primești!”

Campanie națională ETi: ”Construiești sau biciclești, premii de la Supereroul Milk Burger primești!”

Până pe 30 aprilie, ETi derulează pentru brandul Milk Burger campania națională  ”Construiești sau biciclești, premii de la Supereroul Milk Burger primești!”. Lansată la mijlocul lunii martie, campania este una integrată, cu componente de comunicare TV, radio, OOH, online și pune la bătaie premii în valoare totală de 30.000 de lei. Campania beneficiază, de asemenea, de promovare in store.

”Anul acesta, în preajma Paștelui, brandul Milk Burger vine în întâmpinarea părinților români, care deja se confruntă cu cheltuieli semnificative în această perioadă, și le dă o mână de ajutor în a găsi cele mai potrivite cadouri pentru copiii lor. Fie că este vorba despre o bicicletă cu care cei mici să se bucure mai mult de natură, fie de un Lego care să le dezvolte imaginația și creativitatea, Supereroul Milk Burger vine cu tolba plină de surprize”, explică ideea de la care a pornit campania, Emine Murat, Brand Manager, ETi International.     

Mecanismul campaniei Milk Burger

În perioada 07 martie – 30 aprilie, cei care cumpără pe același bon fiscal minimum 3 produse Milk Burger, în orice combinație de sortiment, pot câștiga prin tragere la sorți, unul din următoarele premii: 30 de biciclete în valoare de 700 de lei (oferite sub formă de voucher prin Decathlon, 62 de seturi Lego City și 62 de seturi Lego Friends (2 modele). Pentru a intra în cursa pentru tragerea la sorți, cei interesați se pot înscrie pe etibonus.com/ro.

Produsele Milk Burger participante la campanie sunt: Milk Burger Milk & Honey; Milk Burger Milk, Honey & Cocoa; Milk Burger Milk, Honey & Banana și Milk Burger Milk, Honey & Strawberry.

Milk Burger face parte din portofoliul producătorului de dulciuri ETi. Produsul a fost lansat, în 2013, în Turcia, țară unde în numai 4 luni de la lansare a atins o cotă de 10% din piață. Doi ani mai târziu, în 2015, brandul a primit din partea AC Nielsen titulul de ”Inovația anului în Europa”.

Pe piața românească, Milk Burger fost lansat în noiembrie 2017, după primele patru luni de la lansare atingând o cotă de piață de 12.4%, iar în mai puțin de doi ani a fost votat ”Produsul Anului 2019” în categoria ”desert rece”. Milk Burger este al doilea jucător pe piață din categoria produse refrigerate. 

Un business de familie, pornit în urmă cu 60 de ani, ETi Group s-a dezvoltat, devenind una dintre cele mai mari companii din Turcia, cu prezență la nivel internațional, în peste 40 de țări, și încasări de peste 1,3 miliarde de dolari anual. Grupul are o echipă alcătuită din peste 7500 de angajați.

În prezent, ETi Group deține 8 unități de producție, printre care o fabrică în apropiere de Craiova, dezvoltată cu un buget de peste 50 de milioane de euro, cea mai mare investiție a ultimilor trei decenii în industria alimentară din România.

Din ianuarie 2018, odată cu deschiderea operațiunilor în România și Polonia, ETi a început expansiunea la nivel internațional, sub egida  ETi European Food, cu un portofoliu complex de branduri de biscuiți, ciocolată, prăjituri, napolitane și gustări sărate.

Pe lângă Milk Burger, printre brandurile cunoscute din portofoliul ETi mai fac parte Dare și ETi Puf.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related