SONICA WORKS: un „line up” de senior concept thinkers rezolvă brief-uri în 24 de ore

SONICA WORKS: un „line up” de senior concept thinkers rezolvă brief-uri în 24 de ore
Diana Benko, Co-Fondator și Managing Partner/ Răzvan Căpănescu, Executive Creative Partner/ Alexandra Mihuș, Co-Fondator și Client Service Partner

Prin modulul “Supersonica24”, echipa agenției de publicitate full service Sonica Works formată dintr-un „line up” senior rezolvă brief-uri noi în 24 de ore, folosind metode creative eficiente precum “rotația creierelor + 1 disruptor”. Cu doar 2 condiții pentru client: one-page brief și acces direct la factorul de decizie.

Continuând povestea de succes a Jazz Communication, în care 2 din cei 3 parteneri ai Sonica au activat mult timp împreună, agenția anunță astăzi line-up-ul: Diana Benko și Alexandra Mihus (Co-Fondatori), alături de Răzvan Căpănescu (Executive Creative Partner). Celor 3 li s-au alăturat Laura Nedelschi (Creative Director) și Diana Flutur (Strategy Consultant), dar și 20 supersonici recunoscuți în piață pentru talentul lor. Sonica Works s-a lansat acum 9 luni, ca un grup de concept thinkers și o scenă pentru colaborări din domenii variate precum arhitectură sau branding, pentru a dezvolta proiecte disruptive pentru clienții lor.

“Sonica își propune să devină pionierul noului val al modului de lucru agil, folosind experiența complexă a echipei și profunda înțelegere a marcom-ului din Romania. Astfel, în afară de serviciile esențiale de strategie, creație și digital marketing, Sonica curatoriază pentru clienții săi cele mai relevante talente din industrie, locale și internaționale, în scopul generării unor campanii cu adevărat disruptive ce livrează the „right message to the right person’’. Îi avem alaturi pe George Pop, expert în branding și naming, cu expertiză construită în Brandient, precum și pe Corvin Cristian, architect și design de interior și de obiect,” spune Diana Benko, Co-Fondator și Managing Partner Sonica Works.

Agenția oferă clienților săi următoarele tipuri de servicii: strategie, creație, client service, naming & branding, digital strategy, social media, performance, design de obiect și packaging, BTL, venind în întâmpinarea nevoilor de business și creativitate ale partenerilor săi.

“Suntem Sonica pentru că suntem pe fază, răspundem prompt și punem pe masă doar detalii importante. Pentru că am continuat cu aceleași principii cu ajutorul cărora Jazz și-a format o reputație locală extraordinară și recunoaștere internațională. Pe scurt, totul pornește de la oameni - Supersonici, așa cum îi numim noi. În doar 9 luni am reușit să avem o echipă solidă, de seniori și concept thinkers, colaborări din domenii adiacente cu care noi interacționăm zilnic. Cu această bază solidă reușim să dezvoltăm campanii pentru brand-uri lider în categoriile lor, să câștigăm pitch-uri și să fim recomandați.” adaugă Alexandra Mihuș, Co-Fondator și Client Service Partner Sonica Works.

Despre modelul "Supersonica24" și creativitate dezvoltă Răzvan Căpănescu, Executive Creative Partner:

"Unul dintre modulele noastre de lucru ce ne diferențiază în piață este "Supersonica24". Un produs prin care o putem rezolva brief-uri în 24 de ore. Cu world class creative solutions și două condiții prealabile pentru client. Prima este să agreăm de la început simplificarea radicală a temei care trebuie să sune clar, fără echivoc, precum enunțul scurt al unei probleme sau ambiții. Iar cea de-a doua este să avem acces direct la factorul de decizie din companie.

În interiorul agenției avem propriile tehnici creative prin care abordăm acest modul. Pe scurt (doar nu o să vă dezvăluim aici chiar tot :) ), acestea implică: săpatul adânc dincolo de primele 24 de straturi, rotația creierelor + 1 disruptor și "wouldn't it be silly if". Astfel, ajungem la cele mai fresh idei creative pentru problema dată.”

După ce și-a format o echipă senioară solidă, agenția de pe Medeleev 5 este pregătită să recruteze și "babysonici" dornici să devină "supersonici".

“Ne dorim extinderea echipei. Căutam fresh blood, babysonici dornici să devină supersonici, oameni din domenii sau țări diferite, oameni serioși și cu sclipire creativă. Lucrăm hybrid în continuare, însă trebuie să recunoaștem că biroul și terasa noastră din Mendeleev 5 merită orice minut petrecut în trafic sau la metrou,” Alexandra Mihuș, Co-Fondator și Client Service Partner Sonica Works.

Între clienții din portofoliul Sonica se numără: Rompetrol, Secom, Good Routine, Alka, Aquavia, Staropramen, Praha și Clinica Verithera.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related