Brandurile sunt alături de profesioniști într-o nouă ediție Chill Pack

Brandurile sunt alături de profesioniști într-o nouă ediție Chill Pack

Ultimii ani au fost plini de provocări, lăsând o amprentă puternică asupra profesioniștilor de pretutindeni, care acuză din ce în ce mai mult fenomenul de burnout. Acesta a fost unul dintre motivele principale care au determinat echipa CV30 să dezvolte un concept nou pe piață, de la profesioniști pentru profesioniști, cu scopul de a oferi un moment de relaxare și deconectare. Primele două ediții Chill Pack s-au bucurat de un succes răsunător atât în rândul companiilor, reușind să coopteze 46 de branduri care au susținut această inițiativă, precum și în rândul a 20.000 de profesioniști din toată țara.

Într-o perioadă în care comportamentul de consum și stilul de viață sunt forțate să se schimbe rapid, activările de brand au fost nevoite să țină pasul cu aceste schimbări și, de preferat, să genereze emoții pozitive publicului țintă. Soluția echipei CV30 a fost să contribuie la acest trend cu activări de brand hiper targetate, adaptate contextului, construite pentru a aduce bucurie, surpriză și relaxare.

Așa a apărut Chill Pack, campania al cărei scop este să ofere un moment de chill, surpriză și good vibes prin gift bag-uri livrate gratuit profesioniștilor, cu goodies din partea brandurilor partenere.

Chill Pack, ediția de toamna 2021

Ce presupune Chill Pack, pe scurt?

Chill Pack este hipertargetat

Campania este dedicată exclusiv profesioniștilor din companii de top din România.

Chill Pack este 100% adaptat contextului

Chill Pack pentru profesioniști este o inițiativă de wellbeing care are loc cu implicarea managerilor de HR sau de echipe care își surprind colegii oferindu-le, cu ajutorul nostru, gift bag-uri cu goodies: de la ciocolată la vouchere pentru masaj, de la snack-uri la cosmetice, suplimente alimentare, reduceri la zboruri, restaurante, și multe altele.

Chill Pack este gândit pentru a aduce bucurie, surpriză și relaxare

Profesioniștii din companii nu știu că vor primi gift bag-uri cu goodies. Acestea ajung la ei în zilele obișnuite de muncă și le oferă un motiv să iasă din ritmul monoton al zilei, să descopere ce au primit, să testeze și să schimbe impresii cu colegii despre conținutul gift bag-urilor.

In 2021, Chill Pack a fost susținut de 46 de branduri.

Marketerii brandurilor de top din România s-au alăturat rapid inițiativei Chill Pack și au contribuit în zeci de moduri la succesul campaniilor:

  • au sponsorizat tot ce a ținut de implementare: comunicare, producție, distribuție,
  • au oferit produse potrivite conceptului, vouchere, premii și digital goodies,
  • au promovat Chill Pack către comunitățile lor,
  • s-au înscris să primească Chill Pack-uri pentru colegii lor,
  • au venit cu idei de îmbunătățire și
  • au fost deschiși să susțină un concept abia apărut, să testeze și să ajusteze împreună cu echipa CV30.

Printre companiile care au susținut edițiile anterioare Chill Pack se numără: Nestle, Unilever, Prodal ‘94, Kandia, Pepsico, Mondelez, Queisser Pharma, Maspex, Beiersdorf, MagnaPharm, Takeaway, Electrolux, Antibiotice Iasi, Hartmann, LaDorna, CCC, Hyllan Pharma, Casa Timis, Blue Air, ETI și mulți alții.

Ce se întâmplă cu Chill Pack în 2022?

  • Chill Pack continuă: echipa CV30 pregătește două ediții pentru anul acesta, prima având loc în perioada mai - iunie și cea de-a doua în perioada octombrie - noiembrie.
  • Chill Pack se extinde și va ajunge la un număr mai mare de profesioniști: o creștere de 50% față de 2021.
  • Chill Pack se actualizează: echipa CV30 dezvoltă componente digitale adaptate trendurilor actuale, de la data collection & distribution tracking până la un trial de integrare a NFT-urilor prin intermediul aplicației CV30.

Brandurile interesate pot participa ca sponsori ai campaniei prin sampling / insert în gift bag, branding pe gift bag, awareness și oferirea de digital goodies, dar și ca beneficiari, primind chill pack-ul cu goodies pentru întreaga echipă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related