Agenția independentă de comunicare integrată KUBIS a creat prima copertă NFT din România pentru revista Biz si show-ul Imperiul Leilor găzduit de PRO TV.
Coperta îi invită pe cititori să acceseze licitația pentru obiectul NFT Lionheart, un leu teleportat din viitor, inspirat de leii din juriul Imperiul Leilor si start-up-urile pe care acestia le descoperă în fiecare ediție și în care aleg să investească.
„Am admirat dintotdeauna pionieratul Biz. Deschiderea catre inovație este un core value pe care îl avem si noi la KUBIS, asa că ne-am bucurat să putem aduce la lumină acest proiect în care echipa a pus foarte multă inimă, motiv pentru care am si dat numele Lionheart personajului creat.”, explică Marius Goleanu, Head of Innovaton, KUBIS.
„La KUBIS, credem în puterea transformatoare a tehnologiei, dar si în cea a faptelor bune. Această inițiativă îmbină armonios cele două coordonate. Astfel, banii obținuți din licitația acestui NFT vor fi donați către Hope and Homes for Children pentru a ajuta copiii ucraineni afectați de război. Luna aceasta, Casa KUBIS a fost gazdă unei familii de refugiați, iar curajul a fost o inspirație pentru toată echipa noastră si le mulțumesc si cu această ocazie.”, adaugă Talida Cristea, Chief Operating Officer, KUBIS.
NFT-ul Lionheart poate fi licitat pe platforma globală OpenSea, cea mai mare platformă de licitații pentru Non-Fungible Tokens din lume.
Licitația pornește de la prețul de 2ETH. Oferta cea mai mare la ora închiderii licitației va câstiga si un pachet exclusiv de beneficii oferit de Biz si Imperiul Leilor incluzând un abonament anual, invitații la Social Media Summer Camp 2022 si Social Media Snow Camp 2022, acces gratuit la toate evenimentele Biz din Bucuresti, dar si o întâlnire one-to-one cu unul dintre cei cinci investitori de la Imperiul Leilor.
KUBIS este una dintre cele mai importante agenții independente de comunicare integrată din piață.
Motivați de filosofia „All angles. All in.”, cei 70 de creatori KUBIS, din toate departamentele, caută de fiecare dată cele mai relevante unghiuri pentru a rezolva briefuri pentru clienți precum Vodafone, LIDL, Philips, Philip Morris, NN Asigurări, Betano, Napolact, Unicredit Bank, Unilever, WWF sau Salvați Copiii.
Pasiunea lor de zi cu zi se traduce campanii care fac diferența prin abordarea strategică recunoscută la festivaluri precum Effie Awards și creativitatea apreciată la show-uri locale precum Internetics, IAB Mixx, dar și regionale precum Golden Drum.
Agenția acționează ca un one-stop shop eficient îmbinând competențe de social media și performance, marketing automation, programare, web design și producție A/V.
Echipa KUBIS crede în puterea transformatoare a inovației, dar este convinsă că tehnologia nu poate fi niciodată o scuză pentru lipsa unei idei creative de impact.