- Agenția Leo Burnett Bucharest are două campanii incluse în clasamentul WARC Effective 100.
- Cele două proiecte sunt singurele campanii desfășurate în România care au fost incluse în prestigiosul top Effective 100 realizat de WARC.
Două campanii realizate de agenția Leo Burnett Bucharest pentru clienții Telekom Romania și Procter & Gamble au fost incluse în topul WARC Effective 100 din acest an, ocupând locurile 49 și 50. Este pentru al doilea an la rând când agenția are două proiecte prezente în acest clasament – un succes cu atât mai mare cu cât acestea sunt singurele campanii incluse în top, desfășurate în România.
Victor Stroe, Associate Director & Chief Strategy Officer, Leo Burnett Bucharest, a declarat:
„WARC este de ani de zile cel mai important reper internațional în ceea ce privește studiile de caz din comunicare. Este un top în care sunt alese campaniile cele mai de impact din lumea întreagă, și pentru noi înseamnă o nouă dovadă că ce facem aici, la Leo, facem foarte bine și la cel mai înalt nivel posibil”.
WARC Effective 100 este un clasament al celor mai premiate campanii și companii din lume pentru eficiență. Acesta are la bază rezultatele competițiilor pentru eficiență din întreaga lume și acționează ca un punct de referință pentru excelența în materie de eficiență. Astfel, le permite specialiștilor de marketing să își evalueze performanțele într-un mod obiectiv.
Cele două poziții obținute de Leo Burnett Bucharest în clasamentul WARC Effective 100 au fost pentru campaniile ,,Parcul online” (dezvoltată pentru Telekom Romania, locul 49) și ,,Somn ușor, mic luptător” (dezvoltată pentru Pampers, locul 50). Acestea au obținut anul trecut premii la unele dintre cele mai renumite festivaluri și competiții de creativitate din lume, printre care Effie Europe 2021 și Effie Romania 2021.
WARC este de departe cea mai respectată bază de date cu studii de caz și cele mai bune practici de marketing din întreaga lume. În clasamentele întocmite de aceasta sunt prezente cele mai bune campanii de comunicare de marketing, selecția și scorul fiind realizate strict în baza rezultatelor obținute la cele mai importante competiții de specialitate desfășurate la nivel global.
Leo Burnett este Agenția Anului la EFFIE Awards 2018, 2019, 2020 și 2021. În mod constant o agenție de top, Leo Burnett a reușit de-a lungul timpului să creeze lideri de piață din clienții pe care i-a deservit. Această perpetuă căutare a excelenței i-a adus agenției atât recunoaștere locală, cât și internațională, câștigând trofee și nominalizări la cele mai importante festivaluri din industrie, precum: Effie Europe, Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Clio Awards, Andy Awards, D&AD, ADC*E, EFFIE, FIBRA, Internetics și multe altele.