Ce-ar face Google - Jeff Jarvis | Editura Publica, 2010

Ce-ar face Google - Jeff Jarvis | Editura Publica, 2010

"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a înţelege natura acestei schimbări şi şansele pe care ni le oferă nu cred că există o companie mai potrivită decât Google. Sper ca cei care lucrează în alte domenii să-şi dea seama că nu există decât două reacţii posibile la schimbare: să i te opui sau să o vezi ca pe o oportunitate. Google face asta în fiecare zi. […]

Google vede lumea într-un fel cu totul diferit. Nu încearcă să apere vechile reguli – dimpotrivă, îşi ia libertatea să creeze lucruri noi. Vechea formulă este: creează – posedă – controlează. În timp ce formula Google e: organizează – adaugă valoare – permite-le altora să aibă succes.

De la Google putem învăţa să dezvoltăm platforme care le permit utilizatorilor să creeze valoare. [...] Şi ne mai învaţă noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piaţă, consultându-i astfel pe clienţi şi pe utilizatori şi invitându-i să colaboreze.

Lecţia Google: trebuie să le ieşi în întâmpinare oamenilor, nu să aştepţi să te caute ei."
Jeff Jarvis

"Google nu este doar o companie, Google reprezintă un mod cu totul nou de gândire. Jarvis a făcut ceva cu adevărat important: a extins această abordare către mediul de afaceri şi către cultură, demonstrând cât de revoluţionară este."
Chris Anderson, autor al cărţii Long Tail

"Ce-ar face Google? este o carte excepţională care surprinde schimbările radicale pe care internetul le-a generat în cultura noastră, în marketing şi în publicitate."
Craig Newmark, fondatorul Craigslist

"Dacă vreţi să înţelegeţi de ce inovaţiile noului internet reprezintă antiteza perioadei dot-com, citiţi această carte. Vă va deschide ochii asupra unui număr uriaş de posibilităţi reale de adaptare a afacerilor voastre în această nouă ordine mondială."
Don Tapscott, coautorul cărţilor Wikinomics şi Grown Up Digital

 

Jeff Jarvis deţine unul dintre cele mai populare şi respectate bloguri despre internet şi media, Buzzmachine.com. De asemenea, se ocupă de secţiunea de new media pentru ziarul The Guardian din Londra.

Forumul Economic Mondial de la Davos l-a inclus pe lista celor 100 de lideri internaţionali din media, atât în 2007, cât şi în 2008. Este creatorul şi redactorul fondator al Entertainment Weekly. Predă la Graduate School of Journalism din cadrul City University of New York.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: What Would Google Do?
Ediția I 2010, paperback
Traducător: Irina Henegar
Dimensiuni:  14,5 x 20,5 cm
360 pagini
ISBN: 978-973-1931-40-1

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related