Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș se alătură ownership-ului Kooperativa 2.0, devenind cei mai noi asociați ai agenției de comunicare integrată 

Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș se alătură ownership-ului Kooperativa 2.0, devenind cei mai noi asociați ai agenției de comunicare integrată 

Kooperativa 2.0 anunță alăturarea lui Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș în calitate de parteneri asociați ai agenției de comunicare integrată, fondată în urmă cu 10 ani de către Cristian China-Birta împreună cu Vlad Dulea. În noile roluri, cei doi asociați vor avea misiunea de a valorifica resursele interne ale agenției, de a eficientiza procesele de management și automatiza procedurile tehnice de lucru.

Pornită inițial ca agenție de social media și influencer marketing, Kooperativa 2.0 a devenit în ultimii ani o agenție de comunicare integrată prin dezvoltarea departamentelor interne de PPC, PR, Comunicare, Media Buying, Web Design, Creație și SEO.

„A fost un pas planificat, dar cât se poate de natural. Aducerea lui Robert și a lui Cosmin alături de noi în managementul și ownership-ul agenției are menirea de a completa experiența și viziunea noastră de fondatori cu energia și creativitatea pe care ei reușesc să le insufle atât echipei, cât și partenerilor noștri” a declarat Vlad Dulea, Executive Manager și Co-fondator al agenției.

Robert Nicolae Feraru este specialist Social Media, trainer și speaker, alăturându-se agenției la începutul anului 2018. În cei patru ani de activitate a realizat și implementat strategii de Social Media pentru 70 de branduri printre care și Jidvei, CEC Bank sau Veranda Mall și a susținut workshop-uri corporate pentru branduri precum Raiffeisen Bank sau Vodafone.

„Anii petrecuți la Kooperativa 2.0 au venit cu noi capitole de carte din care am avut cu toții de învățat constant. Dorința puternică de a avea atribuții diferite pentru a înțelege cât mai bine natura businessului m-a ajutat să iau deciziile corecte la momentul în care a fost nevoie. Împreună cu Vlad, Cristian și colegii din agenție avem un plan bine definit pentru următorii ani: să păstrăm lucrurile pe care le facem foarte bine și să creștem sustenabil.” , Robert Nicolae Feraru, Social Media Manager Kooperativa 2.0

Cu o vechime de 4 ani în agenție, Cosmin Sipoș este implicat atât în proiectele PPC (Pay-Per-Click), cât și în coordonarea activităților agenției. În calitate de specialist PPC, Cosmin Sipoș a implementat și coordonat cu succes campanii de promovare pentru branduri precum Groupama, Cargus, JW Marriott sau CEC Bank.

Aventura la Kooperativa 2.0 a început ca un stagiu de internship pe care l-am făcut în facultate și care a evoluat constant în mod natural, găsind aici atât parteneri, cât și prieteni de nădejde. Sprijinul pe care l-am primit din partea lui Vlad și Cristi, precum și valorile comune pe care le împărtășim m-au ajutat să îmi dau seama că locul meu e aici și că îmi doresc să construim la Kooperativa 2.0 un mediu de lucru just, plăcut și avantajos pentru toți colegii și clienții noștri.”, Cosmin Sipoș, PPC Manager Kooperativa 2.0.

În ciuda contextului pandemic, ultimii doi ani au reprezentat o perioadă de investiții și creștere organică pentru agenție. Grupul de firme deținut de Kooperativa 2.0 are în prezent 35 de angajați și a realizat în 2021 o cifră de afaceri de 1.150.000 de euro, ceea ce reprezintă o dublare atât a numărului de angajați, cât și a cifrei de afaceri față de anul anterior. Tot ca o urmare a dezvoltării echipei a venit și mutarea într-un sediu nou din zona Cișmigiu, amenajat special pentru nevoile agenției: o zonă spațioasă de birouri, sală de meetings și workshopuri, dar și locuri de citire sau relaxare.

„Ultimul an a fost ca un carusel pentru noi. A început în viteză și s-a terminat în și mai mare viteză. A fost o mare provocare pentru noi să gestionăm această creștere accelerată. Dar, din fericire, am avut alături de noi colegi care au contribuit decisiv la integrarea nou-veniților și la creșterea cifrei de afaceri” a declarat Cristian China-Birta, General Manager și Co-fondator Kooperativa 2.0.

Planurile pe termen scurt ale Kooperativa 2.0 vizează consolidarea departamentelor noi, SEO și PR, precum și optimizarea și automatizarea fluxurilor de lucru, propunându-și o creștere cu cel puțin 30% a cifrei de afaceri pentru anul în curs. Prioritățile agenției sunt reprezentate în continuare de eficientizarea proceselor de comunicare ale clienților și identificarea instrumentelor de marketing care să maximizeze rezultatele de business ale acestora.

Kooperativa 2.0 este agenție membră a celor mai importante asociații din domeniul publicității și comunicării din România: IAB România, ARRP, IAA și AMCOR. De-a lungul anilor, Kooperativa 2.0 a fost constant în topul celor mai vizibile Agenții Digitale în online, potrivit Zelist Industries și în „Top 10 agenții care au lucrat cu bloggerii”, conform Digital Report realizat de Revista Biz.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related