Sa ma topesc dupa…

Cu ce asociezi tu ciocolata? Pentru mine este senzualitate, putere, placere. Am gasit inca de acum doi ani de zile toate aceste atribute in Kandia. Era prima campanie care se detasa clar de ceea ce oferea concurenta. A socat, nu inteleg de ce, dar asta nu a facut decat sa ii creasca notorietatea si sa fie pozitionata pe piata asa cum se dorea. Clientul a dat dovada de curaj, a avut incredere in agentie si nu cred ca a avut motive sa regrete vreodata decizia luata. Chiar daca CNA-ul a decis ca trebuie cenzurata reclama. Fiti sinceri insa si recunoasteti.. Cati dintre voi nu au incercat macar o ciocolata Kandia? Si nu a fost pentru ca cei doi parteneri aratau foarte bine, ci pentru senzualitatea oferita, pentru inedit, pentru modul deosebit de realizare. Si mai ales pentru ca a aratat ca reclamele romanesti la ciocolata pot fi si altfel. Pot duce idea mai departe, pot sa se adreseze si unui tip de public pasional, care se iubeste, unor tineri, nu doar familistilor si copiilor. Este "ciocolata cu dragoste".

Pentru mine a trecut rapid pe lista spoturilor preferate si am mai asteptat si altele.. dar nu am mai primit…pana acum o saptamana, cand am vazut pentru prima data noul spot "Topirea". Eram acasa, in weekend si ma uitam la televizor. O zi obisnuita, cu nimic iesita din comun. Din intregul calup anost de publicitate mi-a sarit imediat in evidenta. Am remarcat in primul rand cat de bine este filmata, realizata, post-produsa. Cand am auzit vocea din off am stiut ca este Kandia si m-am bucurat. Daca ultimele spoturi nu imi spusesera mai nimic, acum pot in sfarsit sa zic tare DA!! Asa se face un spot. Te tine in priza de la inceput si pana la sfarsit, fiecare cadru este realizat perfect, imaginea superba si bonusul il primesti la final… exact asa cum ar trebui. Senzual, rafinat, placut, intrigant.

Nu va castiga un Golden Drum sau un Leu la Cannes, dar va atrage si va demonstra ca si in Romania se fac spoturi care arata foarte bine. Din punct de vedere imagine nu exista diferenta intre acest spot si unul international de prima mana.

Kandia a revenit cu un spot mai senzual ca niciodata, iar protagonista chiar reuseste sa transmita aceasta energie dincolo de ecran. Un lucru destul de greu de realizat. Muzica este la randul ei foarte bine aleasa si are puterea de a ramane intiparita in memorie destul de usor, astfel incat cred ca de fiecare data cand o vom auzi ne vom gandi la Kandia.

Pe de alta parte si ideea in sine a spotului mi se pare cat se poate de interesanta. Pornind de la scoaterea in evidenta a unei caracteristici a produsului (o ciocolata care se topeste mai repede), creatia a dus totul mult mai departe. Tot ce atinge protagonista se topeste, la fel ca si ciocolata.

E un spot pentru oricine: de la pustoaicele care viseaza sa arate ca niste fotomodele, la femeile pasionate de ultima moda si care o vor studia pe fata din cap pana in picioare ( a se vedea vestimentatia exact in tendinte) si pana la barbatii fascinati si ei de prezenta sculpturala. Cred ca oricui i s-ar face pofta de o ciocolata. Desi nu inteleg care este telul de a se topi mai repede (oare nu ne place tuturor sa savuram cat mai mult fiecare bucatica de ciocolata?), realizarea mi se pare deosebita. Si sunt curioasa cat de mult s-a stat in post-productie.

Toate acele efecte speciale ( topirea sandalelor, a stalpilor, a ceasului, a masinilor din parcare, a peretilor capitonati) creeaza o stare fluida impresionanta.
"Topirea" imi creeaza dorinta de a-l vedea on and on. Am cautat cu atentie si am vrut sa fiu pretentioasa, ca de obicei, si sa gasesc si un cusur. Insa nu am reusit sa intalnesc acel aspect. Eu care mananc ciocolata extrem de rar am coborat azi si mi-am cumparat o Kandia neagra, amaruie. Desi daca as vrea sa arat ca fata din spot ar trebui sa ma abtin, nu?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

alina florescu
acum 18 ani
iar melodia primului spot...pasions...spune totul!

interesant e k isi mentin ideea d acum ceva ani..o campanie d reamintire,dar kre reuseste sa cucereasca publicul..asa da!

bravo kandia!



Branded


Related