Campania TV pentru Banca Romaneasca - Creditul pentru casa - este semnata de Graffiti BBDO si se difuzeaza din octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentele presa scrisa, radio si internet.
In aceasta campanie, Banca Romaneasca si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice mai mult decat avantajele produselor din portofoliul bancii. Achizitionarea unei case nu reprezinta numai o implinire materiala, ci si o implinire profund emotionala. Intregul confort personal se construieste in jurul acelui loc care inseamna cu adevarat "acasa".
Pornind de la acest mesaj cheie si adresandu-se unui target tanar, in ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul : "De-abia astepti sa ajungi acasa cand ai casa ta". Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformandu-se intr-o cursa, totul pentru a ajunge cat mai repede in noua lui casa si a se bucura de sentimentul inegalabil de a detine propria "casa". Personajul este interpretat cu umor si farmec de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului "Trafic", premiat la Cannes in 2004.