Project Agora își extinde portofoliul existent cu un nou format foarte interactiv, CUBE.
CUBE, după cum sugerează și numele, este un cub rotativ cu suprafețe glisante, cu care utilizatorii pot interacționa pentru a-i descoperi toate fețele. CUBE captează atenția consumatorilor într-un mod plăcut și reprezintă alegerea ideală pentru prezentări de produs cu descrieri generoase, acoperind nevoia de engagement și storytelling.
Agenții de publicitate pot folosi cu ușurință imagini și materiale video deja existente pentru a crea storytelling brand-urilor și a crește performanța campaniilor la prețuri competitive. CUBE este disponibil în două variante de dimensiuni (300x250 și 300x600), iar fiecare latură poate fi asociată unui landing page diferit, îmbunătățind astfel rata de click și numărul de conversii.
Formatul CUBE va fi afișat în rețeaua de publisheri premium Project Agora și beneficiază de targetare precisă prin audiențele proprii, la care se poate adăuga și targetarea contextuală. În plus, pentru a menține un nivel de band safety cât mai ridicat, se poate bloca un anumit tip de conținut folosind o listă de cuvinte cheie prestabilite.
Paulina Tsathiri, Director Comercial al Project Agora în Grecia, România și Cipru, declară:
„CUBE reprezintă un trend printre formatele de publicitate și nu poate lipsi din portofoliul Project Agora. Le permite agenților de publicitate să creeze campanii de prezentare de produs cu servicii și detalii multiple și le aduce în centrul atenției consumatorilor în site-uri de top. Astfel, CUBE creează o experiența virtuală 3D și consolidează relația consumatorului cu produsul respectiv.”