Campanie de lansare a modelului Dacia Logan MCV (Multi Convivial Vehicle), intitulata "Mai mult spatiu, mai multe posibilitati", este semnata de Graffiti BBDO si se difuzeaza incepand din 14 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentele presa scrisa, outdoor, internet si radio.
Lansarea Dacia Logan MCV vine la doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan Sedan. Succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila impunea dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia potentialului consumator.
Fiind un proiect international de anvergura, deosebit de important pentru Renault, campania de lansare Dacia Logan MCV a facut obiectul unui pitch international. BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte proiectul.
Noutatile care trebuiau comunicate prin campania de lansare Logan MCV erau atributele esentiale ale produsului: spatios si versatil. Mesajul-cheie pe care s-a cosntruit brieful a fost "o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti". Dificultatea a constat in a exprima caracterul dual al modelului Logan MCV - el putand functiona in egala masura ca un autoturism de famile spatios si elegant, dar si ca un vehicul utilitar flexibil si versatil.