[Game Changers] Andrei Dănescu: Greu se mai gaseste un segment neexplorat pe piata jocurilor, de la simulatoare de fermieri, la chelneri, pescari, piloti, astronauti, pana la zei. Este ceva pentru fiecare

[Game Changers] Andrei Dănescu: Greu se mai gaseste un segment neexplorat pe piata jocurilor, de la simulatoare de fermieri, la chelneri, pescari, piloti, astronauti, pana la zei. Este ceva pentru fiecare

Andrei Dănescu are 32 de ani si in prezent ocupa rolul de Lead Environment Artist / Tech Artist la AMC Ro Studio, un studio care creeaza grafica pentru jocuri triple A si care contribuie activ la dezvoltarea comunitatii de gamedev din Romania. A absolvit Politehnica din Bucuresti, sectia Calculatoare si are un master in Grafica pe Calculator. Desi lucreza de 8 ani in domeniu, a renuntat la jocuri exclusiv de multiplayer acum foarte mult timp, deoarece devenea prea competitiv si se transforma intr-un troll toxic, dupa cum insusi declara.

Drumul meu pana la AMC nu stiu cat de relevant mai este pentru a descrie procesul de intrare al generatiei curente de artisti in industrie, intrucat mie mi-au lipsit niste resurse (sau nu am reusit sa ajung la ele facil) care acum sunt la discretia oricui are un calculator cu acces la internet

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related