Mai mult, mai mult, mai ...

Cum bine zicea Andrei pe finalul articolului "Vedi napolitana e poi mori", lumea de ciocolata este una plina de romantism. Pana si Poiana, care mai acum ceva timp "dadea la toata familia", a trecut cu Chokotoff la valori universal recunoscute precum iubirea, dragostea, amorul, iubirea si amorul. Si sa nu uitam dragostea (exact in paranteza fie spus, trecerea s-a facut cu stangul, dar nu de asta vorbim acum). Dar iata ca dintre nenumaratii Binoche si Depp autohtoni isi iteste nasucul o noua vedeta: marmota Milka.

Dupa mai multe clipuri in care a fost distribuita in roluri oarecum secundare, in departamentele de "packaging" in poleiala sau "pouring", valoarea si-a spus cuvantul si o vedem acum in rolul principal de gen neutru. E drept ca la ascensiunea eroinei a contribuit si un creativ inspirat, a carui propozitie "si marmota invelea ciocolata" are sanse sa devina folclor.

Dar sa revenim la ultima reclama. N-am mers cu investigatiile atat de departe incat sa aflam de la Kraft denumirea exacta a postului pe care marmota a fost avansata. Cu putina imaginatie .. sau mai multa, i-am putea spune "manager al departamentului de integrare cantitativa a alunelor in ciocolata". Profesia, evident, inginer. Pe scurt, numara alunele din noua Milka M-joy. Deviem iarasi, de data asta fara paranteze, pentru ca trebuie laudata si Landor Associates, compania desemnata de Milka pentru gasirea numelui si pentru designul ambalajului. Si le-a reusit perfect, dubla asociere "the M(ilka) joy" si "enjoy" fiind definitorie din toate punctele de vedere.

(Din nou intre paranteze, M-joy a aparut dupa un intens studiu al ... nu, nici nu indraznesc sa traduc ... "snacking behaviour" la consumatorii europeni, rezultatele acestui studiu demonstrand ca este necesara o noua categorie de produse, una denumita "personal snacking". Cum sa nu iubesti limba engleza, cand oricare doua cuvinte ai alatura, le poti gasi un sens? Sau o categorie.)

Deci, marmota. Cum ziceam, rolul ei este de a numara cate alune se pun in fiecare M-joy. Si ce simplu ar fi fost daca n-ar fi existat problemele de vedere. Da, marmota noastra e mioapa. Nu stim exact ce nationalitate a scos miopia din marmota, dar nu poate fi decat ceva occidental, caci, nestiind exact "cat", ea decide sa puna "mai mult". Antiromanesc de-a dreptul.

Cum ne-a obisnuit deja, spotul Milka arata in final si consumatorul. De data asta avem doi prieteni intr-o barca - o ipostaza care mie personal (snacking) nu-mi surade, caci imi aminteste de un personaj nesuferit, domnul Castor - si o alta replica pe care o retii fara sa vrei: "le numara pe calculator". Oare ...

Concluzionand, avem o reclama exact pe spiritul produsului, vesela, amuzanta si plina de alune. Cu siguranta, toti iubitorii de Milka - si nu numai ei - vor sti dupa vizionare ca M-joy are "mai mult, mai mult, mai mult".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related