White PR comunică limpede pentru Familia ECLAR către mediul de afaceri

White PR comunică limpede pentru Familia ECLAR către mediul de afaceri

Familia ECLAR, companie românească de produse de curățare inovatoare având ca ingredient special bicarbonatul de sodiu, face parteneriat cu agenția de comunicare White PR pentru rebranding, extindere de gamă și orientare B2B.

Cine nu s-a lovit vreodată, măcar în social media, de discuțiile de genul: „Produsele care se găsesc în România sau care ajung, în general, în țările din Europa de Est sunt net inferioare, din punct de vedere calitativ, celor din Vest”? Fie că este vorba despre produse de igienă, îngrijire sau curățare sau despre alimente, textile etc.?

Discuțiile acestea nu se referă la un mit, ci la o realitate pe care Ramona Ungureanu, cowner Familia ECLAR, a observat-o în ce privește detergenții de rufe acum câțiva ani, când ducea o viață tihnită în Italia împreună cu Laurențiu, soțul său. Având un job într-o fabrică recunoscută în domeniu, Ramona și Laurențiu au identificat imediat diferența de calitate dintre produsele pe care le foloseau în Italia și cele de pe piața românească; prin urmare, pentru fiecare vacanță acasă, au început să umple portbagajul cu produse de curățare din Italia, dezamăgiți de ce găseau pe piața autohtonă.

Mânați de dorul de țară și de dorința de aduce o contribuție pozitivă la în economia și societatea românească, Ramona și Laurențiu au revenit în țară în 2017 și au fondat Familia ECLAR, companie de produse de curățare inovatoare bazate pe bicarbonatul de sodiu. Acestea au fost gândite să acopere toate nevoile unei familii în curățarea casei și au fost fabricate din ingrediente de calitate, pe baza unei rețete 100% românești.

Formula produsului de bază al companiei, ECLAR Detergent GEL, a fost dezvoltată și perfecționată timp de trei ani, fiind testată pe diverse tipuri de pete, țesături și în diverse programe de spălat la mașină, până la rezultatul de astăzi: un produs sigur pentru toți membrii familiei, indiferent de vârstă și de starea de sensibilitate a pielii.

Familia ECLAR, al patrulea nou client în portofoliul White PR în ultimele săptămâni

Cu formula inovatoare a detergenților GEL, Familia ECLAR a convins publicul românesc de calitatea produselor sale și a prins avânt către extinderea pe două direcții: formularea și lansarea mai multor tipuri de produse de igienă și curățare în paralel cu orientarea dincolo de clientul final, către mediul de afaceri.

Pentru comunicarea ambelor direcții de lucru, dar și pentru refacerea identității vizuale și a celei de business, Familia ECLAR a apelat la ajutorul agenției White PR, a cărei echipă se remarcă prin experiența în domeniul rebranding-ului și creației de conținut de marketing.

„Am găsit în White PR partenerul de care aveam nevoie pentru acest proces elaborat de transformare a identității familiei noastre profesionale, Familia ECLAR. De la prima discuție pe care am avut-o, specialiștii în comunicare ai agenției au înțeles viziunea noastră, modul în care ne-am dezvoltat produsele și ceea ce dorim să transmitem mai departe publicului. Acum ne dorim să ajungem și în atenția clienților corporate și suntem siguri că acest obiectiv nu va fi greu de îndeplinit tocmai datorită calității produselor noastre și colaborării cu profesioniștii de la White PR”, a declarat Ramona Ungureanu, owner Familia ECLAR.

Este o perioadă plină de reușite pentru White PR, companie cu activitate de peste 10 ani pe piața românească. În ultimele săptămâni, agenția de comunicare și marketing a încheiat contracte de colaborare cu mai mulți clienți, din diverse domenii: MILLA MILLA (modă), Treptio (servicii IT), Kafetika (distribuție cafea), Familia ECLAR.

„Produsele ECLAR ne-au inspirat încă de când le-am descoperit, ca utilizatori. De aceea ne-am bucurat nespus când Familia ECLAR a decis să colaboreze cu noi pe partea de comunicare și reconstrucție de brand, în vederea extinderii de gamă și pătrunderii pe piața B2B. Ne place povestea acestui business, credem în filosofia ECLAR și în calitatea produselor lor și toate acestea sunt circumstanțe extrem de favorabile pentru atingerea obiectivului pe care ni l-am propus împreună”, spune Lavinia Pavel, owner White PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related