Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 își anunță parteneriatul cu NewsMAN, o platformă românească specializată în email marketing. Într-o lume din ce în ce mai digitalizată este important să rămâi aproape de comunitățile online pe care le administrezi, iar instrumentele de email marketing aduc în acest sens o eficiență sporită.
Statisticile spun că pentru majoritatea businessurilor online, nu mai puțin de o treime din traficul lor provine de la vizitatori care au mai fost deja pe site. Totuși, acest lucru nu garantează nimic, iar orice brand credibil trebuie să-și găsească mecanisme elementare care să contribuie la reîntoarcerea constantă a clienților.
Email marketingul este unul dintre aceste mecanisme, iar instrumentele sale permit de multe ori performanțe la fel de bune precum campaniile plătite sau căutările în Google. Prin cel mai personal spațiu digital al clientului (inbox-ul) se păstrează o relație strânsă între părți bazată pe încredere.
NewsMAN este un proiect de succes realizat cu foarte mare atenție, ce a plecat dintr-o echipă cu experiență în site-uri de conținut (publishing) și site-uri de ecommerce. Înțelegând munca din spatele acestora, s-au confruntat cu nevoia de a trimite newslettere, de a rezolva probleme cu livrarea emailurilor și de a avea un API uşor de integrat direct în site-uri. Vasta experienţă în lucrul cu Servere de Email, Clustere Linux şi obstacolele întâmpinate au dat naștere unei aplicații prietenoase ce permite trimiterea şi gestionarea ușoară a newsletterelor.
„Echipa NewsMAN este preponderent alcătuită din oameni tehnici pentru că focusul la noi este pe o platformă Do It Yourself. De aceea avem nevoie de parteneriate cu agențiile full service ce pot gestiona pentru clienți inclusiv campaniile de email marketing și automatizări ecommerce. Kooperativa 2.0 este o agenție parteneră NewsMAN cu experiență mare pe zona email marketing. Clienții comuni se bucură de avantajul ambelor echipe, cea tehnică de la NewsMAN și cea de marketing/ creație/ strategie de la Kooperativa 2.0”, Cătălin Constantin, CEO NewsMAN.
În mai puțin de 2 luni, Kooperativa 2.0 a facilitat migrarea a peste 10 clienți în această platformă și continuă să facă acest lucru. Marea reușită a agenției se bazează și pe încrederea în tool-urile românești, în suportul oferit de acestea, ele ajutând preferințele personalizate ale clienților. Prin funcțiile lor, mai ales cele ale NewsMAN, se creează rapid campanii cu look profesional prin „drag and drop”, se segmentează contactele prin filtre multiple, rata de livrabilitate este ridicată, iar sincronizarea site-ului cu platforma de newsletter se realizează imediat.
Suportul primit prin tool-urile românești, precum NewsMAN, oferă posibilități multiple de contact (live chat, email, telefon), o bază online de informații și tutoriale video ce arată tot procesul pas cu pas.
„Mă bucură faptul că putem realiza parteneriate cu furnizori ce oferă servicii care se întrepătrund perfect cu ceea ce facem noi la Kooperativa 2.0. Niciodată nu am fost reticent în a folosi tool-uri românești pentru noi și clienții noștri sau în a propune parteneriate strategice cu furnizori din țară, atât timp cât lucrurile funcționează și avem control deplin care să ajute pe termen mediu sau lung părțile implicate. Cu alte cuvinte, cercul se închide la noi în țară și e satisfăcător când avem totul integrat, iar clientul știe că într-un singur loc poate găsi rezolvarea nevoilor sale cu ajutorul NewsMAN și Kooperativa 2.0”, Robert Nicolae Feraru, Social Media Manager, Kooperativa 2.0.