[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului

[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului

Entuziasmul este ceva atât de prețios și poate rupe munții. O spune Claudia Chirilescu, Director General Spoon, și o confirmă prin povestea ei, pe care am convins-o să și-o reamintească: de la cum s-a îndrăgostit de Comunicare, cum a intrat în domeniu și felul în care a evoluat până în prezent. 

Vorbind despre parcursul ei, Claudia a descris inevitabil și industria de Media pe care a traversat-o și căreia i-a fost martoră la schimbări, timp de mai bine de 20 de ani: 

„Cu timpul, a fost din ce în ce mai dificil să îți câștigi cota de piață. Au apărut poziționările de brand, USP-urile, oceanul albastru a început să se înroșească în orice categorie. Consumatorii nu mai credeau orice le spuneau în reclamă, au apărut reglementări, iar industria noastră s-a auto-reglementat.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related