Cu orice plan am fi inceput acest an, undeva, in capul listei era o * de atenționare, clauză specială a contractului nostru cu viitorul. Să fim pregătiți pentru orice (e mai rău). Raluca Mihalachioiu și Simona Dan, Managing Partners The Public Advisors, au învățat din anul precedent să se adaptaze la neprevăzut pentru a putea crea campanii autentice chiar și într-un context dominat de incertitudine. Când vine vorba de previziunile pieței de PR pentru 2022, Raluca își dorește să vadă abordări autentice și o comunicare care reușește să treacă dincolo de ecrane. Simona simte că oamenii au nevoie mai mult ca niciodată de reconectare, de aceea crede că în acest an va crește popularitatea thought leadership-ului.
[PR 2022] Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Ce ne-am dori de la 2022 este comunicarea super-autentică, ce ajunge “dincolo de ecrane”. Și acțiuni umanitare din partea mai multor branduri
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: