Copywriter de ghost-uri

Mi-e tare mila de ghost-urile care nu iau premii.
Si mai mila mi-e de cei care in timpul lor liber - din ambitie - sau intre 9 si 6 - ca politica de agentie - s-au scremut sa produca un super-ad. Si nu le-a iesit.

Pentru ca ei, saracii, nu mai au nici o scuza.
De data asta clientul nu a fost de vina.
Brieful nu a fost prost, iar strategul nu i-a f***t la cap cu relevanta pentru target.
De data asta el, copywriter-ul de ghost-uri, si-a bagat singur mortul in casa. Ghost-ul lui trebuia sa se intoarca din lupta incarcat de bling-bling, de flash-uri si zdranganele mai ceva ca un pom de Craciun din piata centrala a unui oras de provincie. Si cand colo, i s-a dat dismissed! Cu un cascat plictisit, ad-ul a fost trimis la plimbare. Pe centura, unde-i e locul. Printre alte consecinte si alternative de duzina boite strident pentru a masca falsitatea demersului din spatele lor.

Copywriter-ul stie ca si-a furat-o. Iar asta il racaie. 
Un gand mai urat ca toate brosurile nescrise care il asteapta sa se apuce de ele ii apare in cap: daca nici macar asa la liber n-a fost in stare sa rupa gura targului, atunci cand?

In momentul asta de luciditate intelege ca valoarea lui e data de valoarea ghost-ului sau. Ca a vrut cu tot dinadinsul sa fie mare si nu a reusit decat sa isi dea seama cat e de mic. 
Nasol.

De-asta mi-e mila de ghost-urile care nu iau premii. Nenorocesc copywriter-ii. Asa ca, pe aceasta cale, as dori sa adresez o rugaminte tuturor celor care vor face parte pe viitor dintr-un juriu: Domnilor, doamnelor, va rog, premiati toate ghost-urile!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related