White PR duce Office Barista spre B2C prin brandul Kafetika

White PR duce Office Barista spre B2C prin brandul Kafetika
Lavinia Pavel, owner White PR

Nume consacrat pe piața serviciilor premium de cafea, ceai și apă pentru birouri, Office Barista a decis să se adreseze consumatorului final cu cafeaua prăjită în propria unitate din Corbeanca. Orientarea către consumatorul final a companiei prin noul brand Kafetika a fost determinată de strategia inedită de comunicare a White PR.

Office Barista este unul dintre cei mai mari furnizori de soluții de cafea, ceai și apă pentru spațiile de birouri din București, Cluj, Timișoara și Iași, cu peste 650 de companii deservite și 100 000 de angajați hidratați și energizați la locul de muncă. Parteneriatele cu Franke – pentru vânzare și livrare cafea, cu Waterlogic – pentru distribuția de apă în birouri, și cu Teapigs – pentru sortimentele de ceaiuri au propulsat compania către cifre de afaceri de milioane de euro anual.

Cafeaua livrată de Office Barista este atent selecționată la cumpărare de înșiși reprezentanții companiei și prăjită în șarje constante în propria prăjitorie din Corbeanca; această comunitate a ajuns să se bucure, în propriile case, de cafeaua bună „de la birou” și, astfel, a apărut ideea de a ambala și a vinde către consumatorul final o parte din „recolta” trecută prin prăjitor.

O strategie de comunicare cu poftă de viață și de cafea

Nevoia construirii unui nou brand pentru derularea acestei operațiuni a venit de la sine; Kafetika este numele sub care Office Barista se adresează direct iubitorilor de cafea, cu două tipuri de produse de gen: cutia cu blenduri, respectiv cutia cu specialități, pentru promovarea cărora compania a ales să se bazeze pe colaborarea cu agenția de comunicare White PR.

„Feedback-ul primit de la cei care ne-au testat cafeaua ieșită din prăjitorie, direct la ei în bucătărie, a fost atât de bun, atât de însuflețit, încât nu se putea să neglijăm această idee, de a ne vinde produsele direct către iubitorii de cafea. Însă aveam nevoie de cineva care cunoaște piața consumatorului final și care să ne ajute să facem cunoscută cafeaua noastră boabe așa cum merită. Iar strategia unică propusă de White PR ne-a inspirat să pornim în această nouă aventură împreună”, a declarat Marius Nilas, Chief Executive Office Kafetika.

White PR nu este la prima colaborare în domeniul alimentației publice, portofoliul agenției incluzând clienți precum MamaPan (brutărie artizanală), Caroli Foods Group (producător de mezeluri), SanaGoût (catering); prin promovarea Kafetika, agenția își face intrarea și în universul cafelei, o nouă premieră în activitate, la scurt timp după semnarea primului contract de reprezentare în zona fashion, cu MILLA MILLA.

„Ne plac provocările pentru că știm să le facem față cu cele mai frumoase, dar și mai eficiente povești. Suntem extrem de onorați că Office Barista a ales strategia noastră de comunicare pentru a crește brandul Kafetika, mai ales pentru că ne plac valorile acestui brand și intenția de a aduce publicului o cafea bună la preț corect. Să mai menționez că ne dăm în vânt după cafea, în general? Că este seva care ne ține în priză procesul de creație? Darămite după ce am gustat din produsele prăjitoriei Kafetika! Și așa a fost gândită cafeaua lor, de la procesul de selecție, până la cel de prăjire și livrare: să inspire!”, spune entuziasmată Lavinia Pavel, owner White PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related