Pentru Iarina Comănescu, muzica a fost dintotdeauna nucleul pasiunilor ei. Pentru că visa să ajungă ca artiștii ei preferați pe melodiile cărora își explora talentul, a început să facă primii pași în domeniul muzical prin lecții de canto. În căutarea unui mediu profesional în care firea ei artistică și creativă să se poată manifesta liber, a ajuns la publicitate. Când s-a înscris la facultate, nu știa foarte multe despre această industrie, dar o încânta ideea de a ajunge să își aducă viziunea proprie în campaniile de promovare a brandurilor. A experimentat cu strategia în cadrul agenției Friends\TBWA. A fost departmentul în care a înțeles cu adevărat ce înseamnă publicitatea și care a ajutat-o să aibă un debut premiat la WebStock atunci când a făcut tranziția către Copywriting.
[Obsesii part-time] Iarina Comănescu: Contrar așteptărilor, să scrii versuri pentru o piesă muzicală nu este doar artă. Și versurile se scriu pe un brief
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: