TWOSDAY la 2Performant: 22% bonus pentru comisioanele generate pe data de 22.02.2022

TWOSDAY la 2Performant: 22% bonus pentru comisioanele generate pe data de 22.02.2022

Luna februarie este cea mai scurtă lună din an, dar în 2022 este marcată și de o simetrie perfectă de date: singura zi palindrom din an în formatul DD/MM/YYYY , care pică pe 22.02.2022. 2Performant marchează această zi oferind tuturor afiliaților din platforma sa un bonus special de 22%. TWOSDAY se va activa marți, 22.02.2022, începând cu ora 00:01, iar bonusurile se vor acorda pentru toate comisioanele înregistrate în această zi.

Cum a luat naștere provocarea TWOSDAY?

Ideea de TWOSDAY îi aparține lui Silviu Constantin, Senior Account Manager 2Performant. Ziua de 22.02.2022 este o zi de marți, ceea ce oferă două oportunități principale. Unul se leagă de faptul că este una dintre cele mai bune zile de cumpărături din săptămână, iar al doilea pentru că oferă astfel ecosistemului 2Performant un mecanism de bonusare. Conform datelor din platforma 2Performant.com, ziua de marți se află constant în top 3 zile preferate de către consumatori pentru a face cumpărăturile online, iar cei mai importanți indicatori o confirmă: rata de conversie este de 2,30%, valoarea vânzărilor este cu 9,31% mai mare și numărul de conversii este cu 8,50% mai bun.

„În atribuțiile mele, pe lângă consultanța pe care o ofer marilor magazine din platformă, intră și analizarea datelor din platformă, pentru a ne ajuta pe noi, la nivel de companie, să luăm decizii. De aici a venit și ideea de TWOSDAY, pentru că reprezenta o dată cu adevărat specială pentru ecosistemul 2Performant. Consider că orice ocazie unică trebuie sărbătorită cumva, iar acesta a fost un pretext foarte bun pentru TWOSDAY. Mă aștept să avem una dintre cele mai bune zile de marți din ultimii ani. TWOSDAY este alinierea perfectă pentru cea mai bună zi de cumpărături online din săptămână, o dată unică și șansa afiliaților de a-și crește veniturile”, spune Silviu Constantin, Senior Account Manager 2Performant.

În ceea ce privește sfaturile pentru afiliații din 2performant.com, Silviu Constantin adaugă: „Indiferent de ce aleg să promoveze, i-aș încuraja să aibă o listă cu advertiserii care au rezultate constante pentru a-și spori șansele de a genera comisioane, să aibă evidență exactă pentru toate metodele de promovare și sursele de trafic la care pot apela, pentru a trimite trafic constant pentru zilele de luni și marți, și nu în ultimul rând, să rămână cu ochii pe noi, atât în pagina de statistici, cât și pe canalele noastre de comunicare, unde anunțăm mereu update-uri.”

Silviu Constantin, Senior Account Manager 2Performant

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. 2Performant este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 5,7 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu.

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. În 2011 a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanță și transparență, 2Performant a reușit în acești ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 314 milioane de euro, prin mai mult de 506 milioane de clickuri, pentru 785 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related