Aseara, joi, 12 octombrie a avut loc finala ADbowling Cup 2006, prima editie a cupei la bowling dedicate exclusiv domeniului publicitatii, castigata de Notorious Advertising, echipa Buturuga Galbena. Pe locul 2, la o distanta foarte mica de castigatorii cupei s-a clasat Friends Advertising cu echipa Harvesters iar pe locul 3, dupa ce au iesit primii in grupa lor in seara calificarilor, AdVenture cu echipa The Warriors of Light.
Agentiile inscrise in competitie Friends Advertising (Harvesters), GMP (King Pins), United (Strikers United Team), Propaganda (AdBangers Ball Propaganda), Imager (Power Ball), Leo Burnett (Leo), Speed Promotion (Green Devils), Scala JWT (JWT Team), Sister (Sister & CO), Art Studio NC (Pixelii), Badcat_ (Pisica 13), AdVenture (The Warriors of Light) si Notorious Advertising (Buturuga Galbena) au dat dovada de foarte spirit de echipa si de hotarare atunci cand vine vorba de atingerea unui obiectiv. In seara finalei atmosfera a fost extraordinara multumita galeriilor dar sala de bowling probabil ca nu ar mai fi suportat un decibel in plus. Tropaiala colorata a galeriilor a incins atmosfera care la premiere s-a transformat in aplauze pentru toate echipele Fara Cravata. Organizatorii remarca punctajele foarte mari fata de evenimentele la bowling organizate pentru alte domenii de business. "Domeniul publicitatii a jucat probabil cu cea mai multa determinare dintre toate domeniile care au participat pana acum la evenimentele Fara Cravata" constata Adrian Mateescu, Director General Palette Advertising, firma organizatoare. In schimb, cu totii au ramas pana la premiere pentru a-si felicita colegii de breasla.