Dove este primul brand din România care se adaptează trendurilor actuale internaționale și folosește platforma Social Display dezvoltată de Ringier România și ProductLead. Prin campania de promovare a gamei senzoriale Dove Shower Gel, brandul utilizează conținut din social media dezvoltat de influenceri, transformat apoi în elemente de display advertising.
În urma campaniei, Dove a obținut o îmbunătățire a imaginii de brand de peste 9% și o performanță peste medie față de alte campanii din aceeași categorie. Rezultatele au fost măsurate cu Brand Lift Measurement și, pe lângă creșteri pe toți indicatorii monitorizați, s-au înregistrat aproximativ 5 milioane de impresii cu bannerele speciale din ProductLead. Bannerele au rulat în rețeaua site-urilor Ringier România. Au avut o rată de click de 7%, de 13 ori mai mare decât media din industrie. Reach-ul campaniei a fost de peste 42.000 de utilizatori în social media, cu peste 5.000 de interacțiuni si peste 1,5M utilizatori in campania de display.
În cadrul campaniei Dove au participat, prin parteneriatul Ringier România cu ProductLead, 17 influenceri care au generat diverse tipuri de conținut dedicat, transformat apoi în elemente de display care au rulat pe site-urile din regia Ringier. Toți creatorii de conținut au fost selectați prin intermediul ProductLead, în funcție de obiectivele campaniei și performanța anterioară a acestora. Creatorii au dat voce mesajelor campaniei și au integrat utilizatorii în universul brandului într-un mod onest și natural. S-a creat astfel un discurs coerent și de impact care a construit, prin storytelling folosit inteligent, povestea campaniei.
Social Display este o soluție de tip display advertising complet personalizabilă, care îmbină tehnologia și creativitatea și permite declinarea cu ușurință a conținutul creat de influenceri în social media pe platformele de publishing. Astfel, materialele create de influenceri sunt agregate și transformate automat în zeci de formate de display advertising (interscroller, bannere, page skin etc.) care pot fi folosite apoi pe site-urile din portofoliul Ringier.
Versatilitatea crescută a platformei Social Display o face opțiunea perfectă pentru clienții care își doresc să eficientizeze impactul mesajelor online din cadrul unei campanii și transformarea influencerilor în adevărați endorseri de brand, fără să fie necesară producția de materiale și formate suplimentare. În plus, prin folosirea, complementar cu Social Display, a instrumentului de măsurare Brand Lift Measure dezvoltat de Ringier, interpretarea rezultatelor campaniilor este precisă și oferă informații de nuanță, calitative, care ajută la o fidelizare și o targetare mai bună și mai granulară a publicului dorit.
Ecosistemul de soluții digitale Ringier România reprezintă o soluție completă și complexă pentru clienții care își doresc să crească și să monitorizeze eficiența campaniilor pe care le derulează. În plus, portofoliul extins de publicații Ringier România permite clienților să aibă acces la audiențe extinse și variate cu care să deschidă conversații de calitate care să ducă, apoi, spre o mai bună fidelizare.
Mai multe detalii despre soluțiile din portofoliul Ringier disponibile pentru clienții locali se pot obține prin intermediul reprezentanților de vânzări ai Ringier România.
Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.
ProductLead este o platformă Product Experience pentru Social Commerce, ce ajută brandurile de comerț electronic și retail tradițional să creeze experiențe de produs autentice și să le livreze la scară largă, din doar câteva clickuri, pe toate canalele de comunicare disponibile, pentru a genera creșterea vânzărilor. ProductLead automatizează procesul de generare, agregare și distribuire a conținutului generat de brand advocates, astfel încât brandurile să îl folosească pentru a crea experiențe de produs relevante și semnificative pentru utilizatori.