Vânzări? Bleah. Pentru cei deștepți, vânzările sunt un demers care nu necesită prea multă materie cenușie - o sarcină destinată șmecherilor mereu gata să-ți întindă mâna, care se lasă purtați prin viață de lustrul pantofilor și zâmbetul mieros. Pentru alții vânzările sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupă de lucruri alunecoase - un tărâm în care tertipurile și înșelăciunea au rolul principal, în vreme ce onestitatea și corectitudinea privesc mute din culise. O altă categorie consideră că vânzările sunt echivalentul funcționăresc al curățatului toaletelor - necesar, poate, dar neplăcut și chiar puțin neigienic.
Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o ședință- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înțelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundație de principii care s-a năruit.
Daniel Pink
O carte excelentă... radicală, surprinzătoare prin mesaj, dar fără de tăgadă de adevărată.
Harvard Business Review
Pink este unul dintre cei mai inteligenți gânditori care problematizează interacțiunea dintre muncă, psihologie și societate.
Worth Magazine
Daniel Pink a scris o versiune modernă a How to Win Friends and Influence People. Toți liderii de afaceri – sau măcar cei care doresc să-i ,,influențeze” pe ceilalți – ar trebui să-și cumpere această carte.
Training and Development Magazine
O lectură încântătoare și profund informativă.
Phil Johnson, Forbes.com
Apariția acestei ediții este susținută de UniCredit Bank:
"A vinde nu este o adaptare nefirească la competitivitatea din orice domeniu. Daniel Pink ne demonstrează în această carte că vânzarea este o caracteristică fundamental umană care ne-a ajutat să evoluăm și care ne-a mărit standardele de viață. Iar această caracteristică cuprinde în principiile sale consensul și dorința de a face lumea mai bună."
DANIEL H. PINK este autorul mai multor bestselleruri internaționale traduse în 42 de limbi. Drive și A vinde e omenește au ocupat primul loc în topul New York Times și, la mulți ani de la publicare, încă sunt prezente în lista extinsă.
În 2019 a ocupat al șaselea loc în topul Thinkers 50 al celor mai influenți gânditori de management din lume.
Este unul dintre cei mai apreciați speakeri ai momentului, fiind invitat frecvent la conferințe și cunoscute emisiuni TV și radio.
A fost gazdă și producător executiv pentru emisiunea Crowd Control, pe National Geographic. Scrie articole și colaborează cu publicații renumite: The New York Times, Harvard Business Review, The New Republic, Slate, Fast Company, Wired, The Sunday Telegraph.
Locuiește cu familia sa în Washington, DC.
Video: Autorul despre carte
Cartea a apărut în România la Editura Publica.
Info:
Titlul original: To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others
Ediția I 2013, paperback
Traducător: Mihaela Sofonea
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
302 pagini
ISBN: 978-606-8360-42-3