Indiferent de domeniul în care lucrăm, toți trebuie să știm cum să comunicăm efificient. Această carte ne deschide ochii asupra lucrurilor care ne îngreunează uneori comunicarea, împiedicându‑ne să avem anumite conversații și să le gestionăm cum se cuvine.
Comunicarea defectuoasă se referă la orice problemă pe care nu știm cum să o abordăm, de la a solicita o mărire de salariu până la a-i cere vecinului să-și potolească într-un fel câinele care latră întruna. Pentru soluționarea unor astfel de situații, autorii ne propun strategii cu ajutorul cărora să aflflăm ce gândește interlocutorul, să adresăm întrebările potrivite pentru a-i aflfla intențiile și să cartografiem contribuția celor implicați în problema cu care ne confruntăm.
Își respectă această carte promisiunea de a te face să acționezi inteligent în situații problematice, chit că e vorba de îngrijirea unui copil sau de relația cu cel mai important client al tău? Da, și-o respectă.
The New York Times
Vei învăța cum să folosești inteligența emoțională în cele mai grele momente din viață.
Daniel Goleman
Sheila Heen este autoare, educatoare și speaker de succes. Este lector universitar de drept la Harvard Law School, membru al Harvard Negotiation Project si co-fondator al Triad Consulting. După absolvirea facultății de drept, Heen s-a alăturat proiectului bazat pe teoria negocierilor pentru practicieni. Este cofondatoare a Triad Consulting Group, o firmă globală de consultanță în domeniul educației și comunicării corporative.
Bruce Patton a absolvit Dreptul la Harvard şi ţine cursuri de negociere, la aceeaşi instituţie, încă din 1981. În prezent, este director adjunct şi cofondator al Proiectului de Negociere de la Harvard, precum şi asociat la CMI/Vantage Partners LLC, o firmă ce asigură servicii de consultanţă pentru companii pe probleme de negociere, conflicte şi relaţii profesionale. Patton s-a implicat în procesul constituţional din Africa de Sud şi în elaborarea unei rezoluţii privitoare la conflictul ostatecilor americani din Iran din 1980. De asemenea, a contribuit la realizarea reformei educaţionale din SUA. Este coautor al bestsellerului Getting to Yes.
Douglas Stone (n.1958) a absolvit Dreptul la Harvard, lucrând apoi, timp de 10 ani, ca director-colaborator în cadrul Proiectului de Negociere de la Harvard. În prezent, este lector la Facultatea de Drept din cadrul Universităţii Harvard şi asociat la Triad Consulting Group, o firmă de consultanţă specializată în tehnici de negociere, comunicare şi soluţionarea conflictelor.
Stone asigură servicii de consiliere pentru universităţi, cabinete de avocatură, instituţii bancare, organizaţii nonguvernamentale şi întreprinderi mici şi mari. A avut clienţi din diverse părţi ale lumii, precum Africa de Sud, Cipru, Coreea de Sud şi Etiopia, iar articolele sale au apărut în publicaţii ca The New York Times şi Parents.
Video: Interviu cu autorul despre carte
Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.
Info:
Titlul original: Difficult Conversations: How to Discuss What Matters Most
Ediția a II-a 2021, paperback
Traducător: Laura Dana Boga
Dimensiuni: 13 x 20 cm
432 pagini
ISBN: 978-606-44-0766-5