In perioada 24 februarie-8 martie, Pantene a desfasurat o noua promotie, in parteneriat cu lantul de hypermarket-uri Carrefour si cu revista Elle. Promotia s-a intitulat "Pantene da viata visurilor tale" si face parte din campania mai larga, desfasurata sub acelasi concept creativ, ce include si cautarea celui mai frumos par Pantene al anului si campania Premiilor pentru Industria de Frumusete din Romania, Pantene Beauty Awards. Promotia s-a desfasurat in doua orase din tara - Bucuresti si Brasov - numai in magazinele Carrefour, partener oficial de retail al Pantene Beauty Awards. Promotia s-a dorit a fi un cadou de primavara pentru femeia moderna, preocupata de frumusetea si de sanatatea parului sau, dar si de imaginea pe care o proiecteaza. Totodata promotia a vrut sa aduca mai aproape de publicul larg, de consumatoarele Pantene, visul celebritatii, exprimat de Pantene Beauty Awards, vis care a putut deveni in parte realitate prin simularea aparitiei pe coperta prestigioasei reviste de moda Elle.
Pantene a dat viata visurilor catorva mii de femei in cadrul promotiei desfasurata in parteneriat cu Carrefour si revista Elle
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: