[Marcom 2022] Mugur Patrascu: Eu nu mai cred ca exista o piata de comunicare asa de profesionista, integrata si structurata, cum ne place sa credem

[Marcom 2022] Mugur Patrascu: Eu nu mai cred ca exista o piata de comunicare asa de profesionista, integrata si structurata, cum ne place sa credem

Mugur Patrascu nu se mai pricepe la viitor asa bine ca acum zece ani. Dar chiar si asa, concentrat cu intelepciune asupra prezentului, stie ca piata urmeaza viata, iar viata... hm, nu da prea bine dupa algoritmii actuali. Dar sa vorbim despre piata. Fondatorul Screen Native spune ca marcomul romanesc e o foiala continua in tot felul de directii haotice, oportuniste si pline de impulsivitate, generate de un val nou de clienti - noii antreprenori mici si mijlocii. 

Calculele sunt mai marunte si mai neprincipiale, contextuale si impredictibile. Asta e supa, aici este principalul loc in care va creste piata: amatorismul si impulsivitatea. Cei cativa clienti mari nu mai au cum sa influenteze sau sa educe acest val nou. Nou de vreo zece ani. Ca urmare, cine se descurca in talcioc va continua sa se descurce si in aceasta piata, spune Mugur. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related