Continuare jurnal de Portoroz. Stop. Am revenit cu forte proaspete. Stop. Va ramasesem datoare cu un raspuns si v-am lasat sa asteptati un pic cam mult. Stop. Mai stiti intrebarea? Petrecerea cea mai tare. Castigatoarea... Turcia, buna ca si anul trecut. Nici Macedonia nu a stat rau insa. Oamenii au cam facut du-te vino intre cele doua locatii aflate la doar 2 minute de mers pe jos una de cealalta. Am plecat tarziu, mai ales datorita grupului de amici din Romania.
Joi, 5 octombrie
Se anunta ziua cea mai interesanta de pana acum. Pana si trezitul de dimineata a fost o placere. Nu m-am mai uitat urat la ceas, nu m-am mai intors pe partea cealalta. Am sarit rapid din pat, m-am aranjat si la 8 eram deja la micul dejun. Drumul pe jos de circa jumatate de ora nu a facut decat sa ma trezeasca si mai bine. Ce sa mai.. eram pregatita. Voiam advertising la greu. Simteam nevoia sa invat. Iar John Hunt, Worldwide Creative Director TBWA Worldwide, a stiut cum sa transforme chiar si ora foarte matinala intr-un avantaj. Am fost socata insa de cat de goala era initial sala. Pana la final s-a umplut si cred ca toti au regretat ca nu au venit de la inceput. Stateam lipita de scaun si savuram fiecare cuvant. Am asistat la discursul unui om care poate spune ca intr-o campanie de succes nu conteaza marimea bugetului, ci doar marimea ideii si ca loialitatea fata de un brand va putea fi calculata in functie de participare.