Cele mai interesante titluri din Ianuarie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Ianuarie, pe WeInvent.ro

Iata ca a-nceput si anul revenirii noastre, iar pentru moment constatam surprinsi cum s-a si dus un Ianuarie plin de framantari de tot felul, de parca energii tinute in frau de prea multa vreme dau sa rupa usa, fara sa-si fi ales inca o directie anume.

Un lucru e clar, oamenii vor sa scape mai catre larg si asta credem ca se va regasi in toate economiile lumii. Nu e cazul sa ne luam floricele si sa ne asezam confortabil pe margine, pentru ca filmul asta e chiar despre noi. Mai bine am scoate din debara placa de surf si ne-am cauta un val mai ca lumea, ca vor fi destule, curand!

Sa vedem, insa, cum a curs acest Ianuarie, in articolele de pe WeInvent. Sa nu uitati ca ne asteapta si o aniversare, chiar acum in Februarie.

Antreprenoriatul de succes. Cum îl recunoști, cum găsești acea idee inovatoare, cum ajungi să-ți cunoști publicul cu adevărat, să acoperi o nevoie reală și cum poți crește într-un an cât alții în șapte? Stailer pare că a găsit răspunsul. O aplicație extrem de utilă atât pentru publicul larg, cât și pentru saloanele de beauty din România: tot procesul de programare pentru servicii devine digital.

Clienții pot alege cel mai apropiat salon sau pot filtra variantele după preț sau după recomandări, iar managerii acestor saloane își cresc cifra de afaceri cu un efort minim.  O aplicație evaluată la 10 milioane de euro și care, așa cum spune Bogdan Clipici, Chief Sales Officer la Stailer și unul dintre cei patru fondatori, a ajuns să fie una dintre cele mai descărcate aplicații mobile din România, fiind în top 10, la categoria Lifestyle, la doar 3 luni de la lansare. Totul despre succesul Stailer, într-un interviu exclusiv pentru WeInvent, cu Bogdan Clipici, de Andreea Retea.

Joi 25.11.2021 am organizat o noua editie a WeInvent Community Meetings, cu sprijinul MGID Romania, sponsor principal. Parteneri media: IQads, rappel des titres, The Alternative School For Creative Thinking. Partener live production & streaming: Blitz LIVE.

Evenimentul l-a avut ca invitat pe Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte), a fost transmis LIVE pe canalele noastre, moderator fiind Andreea Timofte, General Manager MVCOM. Va prezentam prima parte a Webinarului cu titlul “Valoarea = constructia creierului care da sens vietii”, din care am subliniat cele mai importante aspecte.

Safe Frame, companie romaneasca full-service de creatie si productie de efecte vizuale fondata in 2014, a dezvoltat o linie de business dedicata productiei video virtuale. In iulie 2020, aceasta cuprinde cel mai mare studio pentru setup-uri virtuale din Romania, o echipa de experti VFX specializati in crearea scenografiilor virtuale si solutii de productie in timp real de cea mai buna calitate tehnica si artistica, obtinute prin implementarea suitei de tehnologii Zero Density.

Studioul de productie virtuala Safe Frame realizeaza proiecte pentru diferite industrii – publicitate, film si televiziune, e-sports, gaming, muzica etc. – si colaboreaza cu case de productie, agentii de publicitate, televiziuni, firme de organizare de evenimente, companii locale si multinationale.

Am vorbit cu Stefan Popescu, Owner & VFX Producer, si am aflat mai multe despre ce sta in spatele companiei, cum a pornit, ce proiecte si viziune au, precum si noile trenduri din industrie si ce sa ne asteptam de la 2022. Un interviu de Romanita Oprea

Te astept cu optimism, curaj, rabdare, cu niste neoane, o inima si o stea. Cam asa ar suna in linii simple campania BCR care a umplut Bucurestiul de cuvinte optimiste iarna asta. Cu focus pe anul in care am intrat deja, campania a avut ca mecanism trimiterea de cuvinte din partea oamenilor care ar putea incununa anul 2022, care sa le dea romanilor cheful de viata inapoi, incat sa-i faca sa nu mai repete intr-una celebra dar obosita sintagma, “inainte era mai bine”. Totul se termina cu o proiectie si premii constand in … cuvinte. Un articol de Marian Costache

Traversam niste vremuri speciale, chiar tulburi pe anumite paliere ale vietii noastre. Oriunde ne intoarcem, insa, ne dam seama ce atuu deosebit il reprezinta agilitatea, atat in business, cat mai ales in tehnologia informatiei. Astazi, spre exemplu, nu poti concepe o campanie publicitara fara sa incluzi in mixul de media Outdoor-ul Digital, devenit intre timp un mediu de comunicare ultra performant, gratie viziunii unui antreprenor inspirat si tenace, Dio Boaca – Managing Director Phoenix Media.

Dio studiaza mult piata si tendintele, in plus are un stil aparte de-a prezenta lucrurile, consistent dar si cu umor, prin urmare e o adevarata placere sa-l avem ca invitat inca din prima luna a anului. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Platforma #WEINVENT, dedicata inovatiilor, ideilor si oamenilor talentati din business si comunicare, face pe 13 februarie 14 anisori. E ca un adolescent gata sa-si ia cartea de identitate.

Cand redactia si prietenii s-au strans la masa rotunda, cu brieful “Ce facem de ziua noastra”, si-au dat seama ca primul scancet marca #WEINVENT a fost emis in eter fix cu o zi inainte de Valentine’s Day. Comunicatul campaniei este aici.

Prea mult timp si prea multa cerneala a curs pentru publicitatea din Bucuresti. De parca nu ar fi de ajuns ca toate marile televiziuni si trusturi de presa sunt de aici si manuiesc toate bugetele campaniilor care conteaza… Haidem sa mai aruncam din cand in cand un ochi si prin alte parti, oameni buni, enter provincia! Un articol de Marian Costache

Ne-am obisnuit sa auzim toate vocile la unison in ceea ce priveste initiativele de reducere a amprentei de carbon si de stopare a incalzirii globale. Cu toate astea, in goana dupa un grad in minus in termometre – caci e plin internetul de reportaje alarmiste legate de ce s-ar putea intampla in viitorul previzibil daca temperatura globala creste cu 2 grade -, putini se intreaba daca nu cumva aceste masuri repara pe de o parte si strica pe alta. Cateva tendinte “impotriva curentului” care sunt din ce in ce mai vizibile, intr-un articol de Cezar Baciu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related