Iti schimbi din timp in timp telefonul mobil. Apare ceva nou care iti atrage atentia. Un produs pe care ti-l doresti. Se intampla sa nu stii nimic despre el. Adica stii doar ce iti spune producatorul. Si nu il vei crede in totalitate, nu? Din aceasta neincredere apare si nevoia unei abordari diferite. Asa s-a nascut conceptul de social shopping. Urmeaza sa dai banii pe un produs - de ce nu ai afla de la oameni ca tine mai multe despre el?
Bine ai venit in social shop-ul nostru!
Cum au evoluat lucrurile pana aici? Pe langa neincrederea pe care, in mod explicabil, o ai intr-un produs nou, curentul social shopping a prins si datorita relatiei tot mai tensionate pe care o ai cu timpul personal. In mod normal, ca sa iti permiti lucrurile dorite, muncesti. Bun. Esti la munca, castigi suficient, dar nu mai ai timp sa cauti si sa compari. Deci sa decizi in cunostinta de cauza. Acestei situatii au raspuns milioane de site-uri de shopping on-line. Nume mari ne vin in gand cand spunem on-line shopping. Ele iti permit sa cumperi rapid, prin diferite metode de plata, produsele dorite. Pe site-urile cu pricina poti sa compari produse si chiar sa vezi imagini si prezentari cu produsul dorit. Si, chiar daca unele site-uri afiseaza si comentariile utilizatorilor, tot produsul ramane capitanul afacerii lor.