Agenția Ideologiq anunță lansarea diviziei de marketing sportiv Atletiq

Agenția Ideologiq anunță lansarea diviziei de marketing sportiv Atletiq
Adrian Apostol, Manager Atletiq/ Mihaela Constantinescu, Specialist Marketing sportiv AtletIQ

Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq lansează divizia de marketing sportiv Atletiq, prin care și-a propus să dezvolte interesul publicului față de sportul românesc. Noua divizie este realizată în parteneriat cu Mihaela Constantinescu, specialist în marketing sportiv, cu o experiență de peste 10 ani în acest sector de activitate și Ștefan Căescu, expert în domeniul strategiei.

Odată cu lansarea diviziei Atletiq, fondatorii au făcut publice rezultatele unui studiu de piață realizat în luna noiembrie 2021, pe un eșantion de 1009 respondenți din mediul urban, despre consumatorul de sport din România. Studiul a analizat toate cele 3 ipostaze ale consumului de sport: practicant, spectator și telespectator. Pornind de la aceste categorii, a fost generată o analiză din care au reieșit soluții eficiente pentru a spori interesul consumatorului român față de sport.

Fondatorii proiectului și-au propus să găsească aceste soluții pentru a schimba viziunea publicului cu privire la sportul românesc și totodată să îl educe, prin dezvoltarea de studii de piață menite să prezinte felul în care este perceput sportul în România. Mai mult decât atât, dezvoltatorii doresc să ofere consultanță în domeniul comunicării, cluburilor sportive, dar și sportivilor de performanță, și totodată, să dezvolte strategii de creștere a impactului acestei profesii pe piața românească.

"Experiența de peste 12 ani în comunicare, în cadrul agenției Ideologiq, dar și experiența Mihaelei Constantinescu în marketing sportiv, ne impulsionează și ne determină să construim împreună lucruri spectaculoase în acest domeniu. Pentru anul 2022, ne-am propus ca prin noua divizie Atletiq, lansată chiar la începutul acestui an, să desfășurăm proiecte interesante și să contribuim la dezvoltarea acestei nișe, și mai mult decât atât, să aducem mai aproape de sport, un număr cât mai mare de iubitori ai acestui fenomen", a declarat Adrian Apostol, Manager Atletiq.

„Sportul românesc are valori, dar nu știm prea multe despre ele, pentru că sportul romanesc nu prea are marketing. Trebuie să apreciem activitatea specialistilor care încearcă să educe piața, oameni precum Cristi Gheorghe, Valentin Popescu, Virgil Stanescu sau Lorand Balint, însă este loc și este nevoie de mai mulți, pentru că sportul românesc are potential, iar acesta reprezintă un produs de marketing foarte valoros. În cadrul acestui nou proiect, Atletiq, vom încerca să fim o rampă de lansare pentru sport și sportivi, incepand prin a înțelege mai bine așteptările consumatorului român de sport, adaptând astfel și strategia de marketing la potențialul pieței. Nu trebuie să visăm la sportul din State, trebuie să ne bucurăm de ceea ce poate oferi Romania”, a adăugat Mihaela Constantinescu, Specialist Marketing sportiv AtletIQ.

Ideologiq este o agenție de marketing și tehnologie cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România. 

Agenția Ideologiq oferă clienților soluții și servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de loializare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementarea evenimentelor (online, offline sau hibrid). 

Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de marketing și tehnologie din România, formată dintr-o echipă de peste 30 de persoane în București, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale companiei din Zagreb și Belgrad, care coordonează activitatea Ideologiq Adria și respectiv birourile din Atena și Salonic, care coordonează activitatea Ideologiq Aegean. Mai mult de jumătate dintre membrii echipei Ideologiq sunt seniori cu peste zece ani de experiență în dezvoltarea de tehnologie, marketing și comunicare.

Printre clienții agenției se numără: Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA sau Medsana. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related