McCann Erickson a castigat titlul "Cea mai buna agentie a Noii Europe" la Festivalul Golden Drum, realizand cea mai buna performanta a unei agentii din Romania din istoria festivalului de la Portoroz. Cu un total de 80 de puncte McCann s-a detasat considerabil, urmatoarea agentie cumuland doar 38 de puncte.
Premiile castigate de agentia McCann Erickson sunt:
● 3 Golden Watch pentru campaniile:
- MTV - Made in Romania, alcatuita din spotul "Teava" si printurile "Elton", "Eminem", "Enrique"
- Bookfest - Books we heard about (executii TV: "De veghe in lanul de orez", "Cocosatul de la Rotterdam", "1894"; print: "De veghe in lanul de orez", "Cocosatul de la Rotterdam", "1894")
- Maggi - Greater thing (print: "Mount Rushmore", "Godmather", "Jane"; radio: "Marylin", "Churchill");
● 2 Golden Drum pentru campania de print realizata pentru Maggi - "Mount Rushmore", "Godmother", "Jane" si spotul radio "Churchill", tot pentru Maggi;
● 3 Silver Drum pentru spotul "Teava" (MTV), radioul "Marylin" si printul "Rollercoaster" (Foton)
● 1 Bronze Drum pentru printul "The encounter" realizat pentru Offroad Adventure Romania