McCann, Agentia Anului la Golden Drum

McCann Erickson a castigat titlul "Cea mai buna agentie a Noii Europe" la Festivalul Golden Drum, realizand cea mai buna performanta a unei agentii din Romania din istoria festivalului de la Portoroz. Cu un total de 80 de puncte McCann s-a detasat considerabil, urmatoarea agentie cumuland doar 38 de puncte.

Premiile castigate de agentia McCann Erickson sunt:
● 3 Golden Watch pentru campaniile:
- MTV - Made in Romania, alcatuita din spotul "Teava" si printurile "Elton", "Eminem", "Enrique"
- Bookfest - Books we heard about (executii TV: "De veghe in lanul de orez", "Cocosatul de la Rotterdam", "1894"; print: "De veghe in lanul de orez", "Cocosatul de la Rotterdam", "1894")
- Maggi - Greater thing (print: "Mount Rushmore", "Godmather", "Jane"; radio: "Marylin", "Churchill");
● 2 Golden Drum pentru campania de print realizata pentru Maggi - "Mount Rushmore", "Godmother", "Jane" si spotul radio "Churchill", tot pentru Maggi;
● 3 Silver Drum pentru spotul "Teava" (MTV), radioul "Marylin" si printul "Rollercoaster" (Foton)
● 1 Bronze Drum pentru printul "The encounter" realizat pentru Offroad Adventure Romania

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related