[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile

[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile

Mare agitatie in 2021, asa cum era prevazut, aglomeratie in online, multe proiecte ”dai si fugi”, pe de o parte, dar si crestere pe de alta. Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro, arata si partea buna a ultimului an, precum intelegerea unor clienti ca e nevoie de proiecte serioase si temeinice si ca taiatul curbelor e nociv. Obosit, dar optimist, Irinel incepe cu entuziasm 2022:

Pentru 2022 ne-am propus o crestere de 10% din punct de vedere business, 6 premii internationale si un refresh al proceselor de lucru. Pe plan personal mi-am propus sa am mai multa grija de mine, adica sa reduc din cele 276.000 de cafele pe care le beam zilnic si sa fac mai putine compromisuri, spune Irinel.

Despre putinele cafele din 2022, kilogramele in plus din 2021, titlul de vice campion Dacia Revival, planurile ambițioase ale agenției și schimbările pe care și le propune în acest an, explica mai bine Irinel in randurile urmatoare:

 

Cum intri in 2022 fata de 2021

In 2021 am intrat “cu casca pe cap”, obosit, dar cu satisfactia supravietuirii lui 2020. In 2022 intram cu entuziasm si, desi obositi, optimismul e cu noi.

 

Ce te-a incantat in 2021, ce te-a bulversat, ce te-a enervat

In 2021 m-a incantat entuziasmul si energia colegilor mei, proiectele faine pe care am lucrat, cresterea neasteptata pe care am avut-o fata de 2020, deschiderea si dorinta multor parteneri de a face proiecte serioase si temeinice si de a nu mai “taia curbele”.

M-au bulversat si enervat in acelasi timp neseriozitatea (nu e ceva specific lui 2021 neaparat), cliseele si dublul standard.

 

Cum stai cu rezolutiile

Nu sunt neaparat genul de om care isi face lista de rezolutii la 31 decembrie, insa da, am obiceiul de a-mi pune niste obiective.

Pentru 2022 ne-am propus o crestere de 10% din punct de vedere business, 6 premii internationale si un refresh al proceselor de lucru. Pe plan personal mi-am propus sa am mai multa grija de mine, adica sa reduc din cele 276.000 de cafele pe care le beam zilnic si sa fac mai putine compromisuri.

In 2021 ne propusesem o crestere de business pe care nu numai ca am atins-o, dar am si depasit-o, iar pe plan personal imi propusesem sa ies campion national la Dacia Revival (in cadrul Campionatului national de viteza istorice pe Circuit, organizat de Romanian Retro Racing), sa ma ingras putin. Am reusit sa iau cele cateva kilograme dorite si probabil ca din cauza respectivelor kilograme am reusit doar titlul de vice campion Dacia Revival :)

 

Planuri si obiective in 2022

Dupa cum ziceam mai devreme: 10% crestere, 6 premii internationale si refresh al proceselor de lucru. Sper, de asemenea, sa putem calatori mai mult pentru a revigora relatiile cu partenerii externi.

Avem o echipa foarte buna si lucrurile merg bine. Nu ne-am propus neaparat schimbari majore, insa lucrurile se schimba in jurul nostru si va trebui sa ne adaptam. Refreshul pe procesele de lucru este una dintre schimbari si ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile si sa o desenam in alte 3 saptamani.  Vreau sa exploram mai mult in zona de pretestare a solutiilor propuse partenerilor nostri.

 

Piata de comunicare in 2021

Cred ca toata lumea a fost ocupata. A fost agitatie. Au fost si multe proiecte de tipul “dai si fugi”, dar s-a confirmat cresterea.

S-a confirmat, de asemenea, cresterea online-ului, cum era si firesc.

 

Factorii care au influentat cel mai dramatic piata

As zice lipsa de predictibilitate, restrictiile specifice pandemiei si lucratul de acasa.

 

Previziuni

Am niste rezerve in a face previziuni, insa sper sa se mentina cresterea si dinamica din 2021.

Piata cred ca va evolua mult in online si e-commerce.

 

Trenduri

Online, e-commerce, sustenabilitate, focus pe construirea de comunitati, inovatie si standarde ridicate pentru branduri la nivel de implicare sociala.

 

Un fel de bilant

A fost un an foarte bun din punct de vedere business. Obositor, haotic si greu, dar bun.

Cea mai rea parte a fost lipsa predictibilitatii.

 

Proiecte interesante

Speciale si interesante au fost toate, dar cel mai mare a fost dezvoltarea unui nou brand de farmacie online de la zero: Hapiens. Cred ca va fi cea mai cool farmacie online si offline ever :D

 

Campanii care ti-au atras atentia in 2021

O sa mentionez aici niste proiecte de rebranding care mi-au atras atentia: Pringles si Renault.

 

Ce ai invatat cel mai important in 2021

Am invatat sa deleg mai bine, sa iau mai rapid anumite decizii si sa spun “nu” atunci cand e cazul.

 

Motivational pentru 2022

  

2022 SIGUR va fi anul

2022 SIGUR va fi anul cu cele mai multe cifre de 2 din viata mea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related