IQadsFm, emisiunea de radio lansata de IQads la inceputul lunii august, a ajuns la a cincea editie. Intr-un format deja consacrat, emisiunea aduce ascultatorilor informatii despre advertisingul romanesc, despre tendintele din publicitate, dar si despre oamenii care lucreaza in aceasta industrie, dincolo de functii si lucrari.
Rubrica "La vorbitor" a ales-o de aceasta data pe Ema Prisca, proaspata angajata la Graffiti BBDO, care ne impartaseste planurile ei de viitor ca Associate Creative Director in cadrul agentiei.
Dan Moldovan, Creative Director la Propaganda, da cateva sfaturi celor care vor sa lucreze in publicitate, in cadrul rubricii "Moftul publicitarului".
Sarbatoritul acestei editii, Liviu Redeleanu, Managing Director la Adventure, nominalizeaza masinile, concertele si activitatile lui preferate la "Who's the man?".
Proaspatul castigator cu agentia la Golden Drum, Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director la McCann-Erickson, ne povesteste la "A fost odata" istoria ultimei campanii MTV Romania.
Spotul radio folosit in campania ADfel este disecat de copywriter-ul DDB Romania, Mihai Ene, la cea mai critica rubrica a IQadsFm - "Catele".
Outsider-ul acestei editii este Tica Alexe, care face apologia reclamelor la masini. Alaturi de el, o gasca de consumatori alesi in mod aleator de pe strazile bucurestene ne spun impresiile lor despre acelasi subiect.
Echipa care a lucrat la realizarea celei de-a cincea editii IQadsFm este formata din Cristi Stanciu - voice over, Codin Oraseanu - montaj, Romanita Oprea - redactor, Yama Studios - identitate audio.