Ce au de impartit Demi Moore si Mila Kunis

Ce au de impartit Demi Moore si Mila Kunis

Nu va ganditi la elefantul din camera, nu este cazul. Cele doua impart o reclama la AT&T, facuta de BBDO-New York, parte dintr-o campanie care promite si mai multe staruri precum Zack Efron si Sofia Vergara.

Si daca am spune ca Demi Moore si Mila Kunis fura show-ul la intalnirea lor inchipuita de liceu, n-ar suna prea bine in romana. Sa spunem mai bine ca stralucesc. Si ca li se pare normal sa-si revedince premiul serii.

Ele nici nu stiu prea bine despre ce premiu e vorba, dar li se pare firesc sa primeasca atentia de superstar cu care s-au obisnuit, acea atentie la care visau toate celelalte colege cand erau in liceu. De aceea, pare ca lumea e intr-un echilibru cand premiul ajunge la altcineva. Dar ele tot au ceva de impartit.

Ca la orice intalnire de liceu, intrebarea elefantului din camera este cine dintre colegi a ajuns giglionar. Adica ceva mai mult decat megabogat. Gigabogat. In biti, nu in bani. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related