Gabriel Zábušek este numit Chief Technology Officer și se alătură echipei Le Pont.
Gabriel Zábušek, în prezent Chief Executive Officer (CEO) al diviziei KINDRED, parte a Publicis Groupe Republica Cehă, a fost promovat în funcția de Chief Technology Officer (CTO) al Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE). Începând cu luna ianuarie, Gabriel Zábušek se va alătura echipei Le Pont (hub-ul pentru soluții digitale end-to-end al Publicis Groupe CEE). Ca parte a noii sale funcții, Gabriel va coordona dezvoltarea resurselor tehnologice pentru cele 15 piețe în care este prezent Publicis Groupe CEE, ducând totodată mai departe rolul actual de CEO al KINDRED.
Numirea are loc într-un moment în care Publicis Groupe urmărește să își conecteze și să își consolideze resursele tehnologice în regiunea Europei Centrale și de Est. Raportând direct către conducerea Le Pont, respectiv Helga Sasdi și Konrad Dorabialski, dar și către Tomáš Lauko, CEO al Publicis Groupe CEE, Gabriel Zábušek va fi responsabil de expertiza tehnologică a grupului pe 15 piețe, printre care: Polonia, Rusia, Ungaria, Grecia, Serbia, România, Bulgaria, Macedonia de Nord, Croația, Slovenia, Letonia, Lituania, Ucraina și Slovacia. În cadrul Le Pont, Gabriel va fi responsabil de coordonarea ofertei și producției de resurse tehnologice.
Lansat de Publicis Groupe CEE în decembrie anul trecut, Le Pont este o soluție end-to-end, digitală și virtuală dezvoltată pentru specialiștii în marketing, care conectează 600 de talente și abilitățile acestora în cadrul a trei centre de excelență din Republica Cehă (CRM, data, tehnologie și dezvoltare), Ungaria (conținut, creativitate dinamică, diversă și disruptivă) și Polonia (comerț, producție).
Vorbind despre această numire, Tomáš Lauko, CEO al Publicis Groupe CEE, a declarat:
,,Tehnologia este forța motrice din spatele multor aptitudini ale viitorului care sunt esențiale pentru afacerile din prezent ale clienților noștri. În ultimii ani, am investit puternic în resursele tehnologice din cadrul Publicis Groupe CEE. Numirea lui Gabriel este următorul pas logic pentru a asigura conectivitatea, colaborarea și o scalabilitate mai rapidă a cunoștințelor și instrumentelor tehnologice din regiunea noastră și pentru a ne asigura că acestea sunt sincronizate și ușor de accesat. Astfel, toate acestea ne vor ajuta să le oferim cele mai bune rezultate clienților noștri".
Helga Sasdi, co-liderul Le Pont, a declarat:
,,Gabriel este foarte important pentru Le Pont și suntem încântați să îl avem alături de noi. Experiența sa tehnică și de afaceri solidă, înțelegerea profundă a tehnologiei, a aplicațiilor de afaceri și a managementului de personal vor contribui, fără îndoială, la dezvoltarea abilităților noastre tehnologice".
Konrad Dorabialski a declarat:
,,Numirea lui Gabriel nu se putea întâmpla într-un moment mai bun pentru noi. În urma lansării Le Pont în decembrie anul trecut, am reușit să obținem noi parteneriate, o dovadă puternică a valorii pe care o poate aduce Le Pont. Venirea lui Gabriel în echipa Le Pont ne va oferi puterea tehnologică de care avem nevoie pentru a maximiza potențialul a ceea ce facem".
În noul său rol, Gabriel va superviza toate resursele tehnologice ale Publicis Groupe CEE, de la dezvoltarea de software și implementarea de soluții cloud la integrarea de platforme, precum și parteneriatele cu furnizorii. Printre prioritățile sale se va număra un parteneriat mai strâns cu echipele specializate din regiune și de la nivel global, plus consolidarea cooperării în cadrul proiectelor existente și viitoare. În plus, el va încuraja și schimbul de instrumente și know-how pe toate piețele.
Gabriel Zábušek și-a început cariera ca arhitect de software, cu mulți ani de experiență în dezvoltarea de web și aplicații, lucrând inclusiv în cadrul Bose, în SUA. În prezent, la Publicis Groupe Republica Cehă, este CEO al diviziei de date și tehnologie KINDRED, specializată în transformarea digitală pentru afaceri. De-a lungul carierei sale, Gabriel a condus proiecte de anvergură pentru Procter & Gamble, ČSA, Cisco, Pernod Ricard și ERDF.
,,Viziunea noastră pe termen lung este aceea de a fi un partener pentru clienții noștri, în dezvoltarea de proiecte mari în domeniul transformării digitale și de marketing. Cooperarea mai strânsă a echipelor noastre de tehnologie ne va permite să le oferim acestora servicii specializate în întreaga regiune și să lucrăm mai bine cu resursele lor. Vom fi capabili să deservim chiar și proiecte foarte mari, iar clienții vor avea acces la servicii și mai bune. În plus, ca Publicis Groupe, ne dorim, de asemenea, să devenim un angajator atractiv pentru persoanele talentate aflate în căutarea de proiecte internaționale interesante", a declarat Gabriel Zábušek.
Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.