[Marcom 2022] Mihai Andrei: In sectorul de performance marketing in continuare cuvantul care se va auzi cel mai des va fi automatizarea

[Marcom 2022] Mihai Andrei: In sectorul de performance marketing in continuare cuvantul care se va auzi cel mai des va fi automatizarea

2022 va fi anul echilibrarii, crede Mihai Andrei, Managing Partner WebDigital. Ultimii doi ani, cu toate schimbarile lor, ne-au invatat multe si ne-au determinat sa ne calibram mai bine asteptarile. Si, in ciuda incertidunilor si a crizelor de tot felul, unele piete - cum e cea de ecommerce & performance, pe care activeaza WebDigital - au cunoscut cresteri spectaculoase. Cuvantul anului in acest domeniu e automatizarea. Momentan, la nivel teoretic.

Cu toate ca se vorbeste de ceva timp despre acest fenomen al automatizarii, mare parte din business-urile de orice fel doar au incercat marea cu degetul pe tema aceasta. Sunt putine business-uri care au facut din asta o misiune, spune Mihai Andrei. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related