[Comunicare ca la carte] Nicoleta Bujor: Într-o societate în care toți suntem cu pedala de accelerație apăsată, e important să ținem pasul și să găsim metode prin care să demonstrăm ce predăm

[Comunicare ca la carte] Nicoleta Bujor: Într-o societate în care toți suntem cu pedala de accelerație apăsată, e important să ținem pasul și să găsim metode prin care să demonstrăm ce predăm

Hello, party people! Puțin îi mai trebuie Nicoletei Bujor, Managing Director Stiloul Creativ, să-și înceapă așa cursurile de copywriting de la masterul de publicitate al SNSPA. A testat formula cu colegele de birou și funcționează.

Ok, despre ce fel de petrecere vorbim? Una cu cocktailuri de emoții care își schimbă rețeta de la un curs la altul, după cum povestește ea. Dacă copywriting-ul e despre experiențe, atunci și cursul ei e ca o invitație la masă - cu porții de know-how si inspiratie la desert. Însă, nu glam-ul salutului ei o face o profă cool, ci faptul că abia așteaptă să fie întrecută. Așa cum s-a întrecut ea pe ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related